poniedziałek, 28 stycznia 2013

RECENZJA - CLEANIC - Dwa produkty do korekty MAKIJAŻU!

Hej.
I znów mamy PONIEDZIAŁEK - wszystko zaczynamy od początku.
Dzieci idą do szkoły,dorośli idą do pracy.
Ja mam dzisiaj wolne i wyjątkowo mało energii na cokolwiek - chyba pójdę spać - dopadła mnie totalna niemoc...Czy Wy również czasami tak macie?
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy CLEANIC : http://www.cleanic.pl/ - ZAPRASZAM!


Produkty,które dzisiaj zrecenzuję są tylko nieliczną zawartością przesyłki,którą przesłała mi Pani Natalia Tymińska - pozostałe produkty są w trakcie testowania :)

CLEANIC - SILK EFFECT - Z PROTEINAMI JEDWABIU - PŁATKI KOSMETYCZNE!
100 szt. / ok.5,00 zł


Gładka powierzchnia płatka uszlachetniona proteinami jedwabiu - niezwykle łagodnie i przyjemnie oczyszcza nawet najbardziej wrażliwą skórę.
Wyjątkowa grubość i puszystość zapewnia optymalną chłonność płatka i komfort dla skóry.


RECENZJA:
Płatki kosmetyczne są nieodłączną częścią mojej codziennej pielęgnacji twarzy.
Używam ich do demakijażu oraz do tonizacji.
Niedawno skończyły mi się wysławiane płatki kosmetyczne z BIEDRONKI,więc otworzyłam opakowanie otrzymane od firmy CLEANIC.Niestety...Pierwsze wrażenie zrobiły na mnie negatywne.
Dlaczego? Płatki przy wyjmowaniu z opakowania niestety się rozwarstwiają - próbowałam Wam,to pokazać na powyższym zdjęciu,ale nie wiem czy mój aparat odpowiednio,to ujął.
Myślałam,że dzieje się tak jedynie na początku,ale przy kolejnych próbach działo się zupełnie tak samo.
Poza tym jednym nieprzyjemnym faktem płatki dobrze spełniają swoją funkcję.
Są miękkie i delikatne w dotyku.Dobrze rozprowadzają tonik czy płyn do demakijażu oczyszczając twarz.
Dla równowagi między plusami a minusem.
Moja ocena,to 3/6.

CLEANIC - PATYCZKI KOSMETYCZNE DO KOREKTY MAKIJAŻU I DEMAKIJAŻU!
200 szt. / ok.3,00 zł



Polecane przez profesjonalistów!
Wymodelowana końcówka do korekty makijażu.

RECENZJA:
Patyczki kosmetyczne goszczą na pewno w łazience każdej z Nas.
Nie służą one jedynie do korekty makijażu.
Używam ich do czyszczenia uszu,do zmywania resztek lakieru,który pozostaje na skórkach.
Jak same widzicie są wielofunkcyjne.Patyczki,które otrzymałam od firmy CLEANIC są o tyle praktyczniejsze od zwykłych patyczków tym,że szersza końcówka może służyć do czyszczenia uszu a węższa do korekty makijażu oraz korekty manicure.Płacimy raz a zasług mamy kilka :)
Moja ocena,to 6/6.

Moje Drogie Panie - przesyłki do Was czekają na nadanie :
- Paulino : http://wyspy-bergamuta.blogspot.com/
- Aniu : http://anianawyspach.blogspot.com/

Spokojnego popołudnia Wam życzę:*

25 komentarzy:

  1. Muszę kupić sobie te patyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko moja paczuszka spakowana i czeka na wysyłkę :) jutro wyślę :)

    A Cleanic uwielbiam :)szkoda że tu go kupić nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. te patyczki sa genialne, sama posiadam 2 opakowania i jak tylko sie skoncza na bank kupie nastepne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płatki kosmetyczne są również moim nieodłącznym pomocnikiem w codziennej pielęgnacji. Bardzo lubię takie które są zgrzewane na brzegach.

    ps. mnie również dopadła niemoc jednak zamiast się położyć muśze zacząc przygotować się do pracy;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja te płatki kosmetyczne ubóstwiam, te z biedronki więcej nie kupię bo mi się strasznie rozwarstwiały
    CLEANIC są dla mnie idealne.:) pozdrawiam
    Wolnej chwili zapraszam do mnie http://inna17jenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zaopatrzyć się w te patyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dobrze wiem czym jest ta 'niemoc', bo dzisiaj musze sie skupiac nawet na tym zeby prosto usiedziec bez padania na boki jak zwiedly kwiatek ;) nie jestem zbyt wydajnym pracownikiem...
    Przed momentem dostalam wiadomosc, ze paczka do Ciebie zostala nadana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te płatki do demakijażu,jedne z lepszych jakie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam do demakijażu te płatki dużego formatu ponieważ u mnie wychodzi to ekonomiczniej..małe używam do zmywania lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam te płatki są delikatniutki- fakt tyci się rozdwajają ale i tak są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię rozwarstwiających się płatków. A o tych do makijażu nie słyszałam. Nie smuć się kochana i dziękuję za tak bajeczny prezent :****

    OdpowiedzUsuń
  12. płatki są okej a patyczków ani nie miałam ani nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. te patyczki uwielbiam do poprawek przy malowaniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płatki kosmetyczne są musowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jeszcze ni zastanawiałam się nad tym, jak oceniam płatki czy patyczki, ale przyznam, że recenzje mnie zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Patyczki i płatki to nieodłączna część demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam tylko produktów Cleanic. Nigdy nie miałam problemów z rozdwajającymi się płatkami. Potyczki są mocne. Miałam kiedyś sytuację, że mi się skończyły i kupiłam w pobliskim sklepie, gdzie Cleanica nie było. Łamały się w rękach.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem wierna płatkom z rossmana , są jak dla mnie idealne:) te z cleanic nie próbowałam a z biedronki nie lubię bo okropnie się rozwarstwiają ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też niestety mam czasem lenia. tyle że wtedy nie mogę zasnąć :( :(
    http://amanda.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaintrygowały mnie te patyczki kosmetyczne, może się na nie skuszę podczas najbliższych zakupów :)

    Witam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączyłam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo nie lubię jak się płatki rozwarstwiają.

    OdpowiedzUsuń