piątek, 18 stycznia 2013

RECENZJA - ALTERRA - MYDŁO W KOSTCE POMARAŃCZA!

Hello.
Mamy PIĄTEK a ja zmęczona po pracy nie mam natchnienia...Nudzi mi się - czy Wam również?
Nie mogę się zebrać do napisania porządnego posta...Czyżby to pracująca SOBOTA odbierała mi chęć do pisania i robienia czegokolwiek? Nie wiem...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję mydła w kostce,które urzekło mnie swoim zapachem - szkoda...że tylko zapachem...

ALTERRA - MYDŁO W KOSTCE POMARAŃCZA! 100 g / 1,99 zł


Czyste mydło z olejami roślinnymi,z naturalnym olejem pomarańczowym.
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację.
Mydło z olejami roślinnymi ALTERRA  POMARAŃCZA  z naturalnym olejem pomarańczowym produkowane jest z wartościowych ,czystych olejów roślinnych.
Łagodnie myje skórę i pomaga jednocześnie zachować odpowiednie jej nawilżenie.
Owocowy zapach rozpieści Twoje zmysły.

Gwarantowane cechy produktu :
- 100% czyste oleje roślinne
- nie zawiera syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego
- dobra tolerancja przez skórę ,potwierdzona dermatologicznie

Kupując,to mydło czułam się tak,jak wtedy...Podczas weekendu majowego w ubiegłym roku :)



RECENZJA:
Mydło pachnie obłędnie - przypomina mi zapach lata :) Skusiłam się myśląc,że kąpiel z jego użyciem będzie czystą przyjemnością.Pomyliłam się...Pomimo iż mydło nie uczula,nie podrażnia oraz nie wysusza skóry,to jednak nic a nic się nie pieni...Jak ja tego nie lubię.Moja kąpiel wygląda tak:
- żel
- piana,piana,piana
- mydło w kostce "a jak się nie pieni,to już go nie lubię"
Takim oto sposobem nie polubiliśmy się...A szkoda,bo ta pomarańcza :)
Moja ocena,to 2/6.

W ostatnim czasie zachorowałam na kosmetyki firmy GREEN PHARMACY.
Co konkretnie mi się spodobało,czego szukam i na co poluję...


- Delikatny żel myjący ZIELONA HERBATA dla mieszanej i tłustej skóry.


- Olejek do kąpieli mandarynka i cynamon.


- Żel pod prysznic oliwki i mleko ryżowe.


- Delikatne mydło intymne drzewo herbaciane.


- Mydło w płynie oliwki.


To chyba wszystko - miałyście do czynienia z którymś z tych produktów? :)
Dobranoc:*

P.S Zapraszam Was Drogie Panie na ROZDANIE organizowane przez COCO COLLECTION :
http://cococollection.blogspot.com/2013/01/pierwsze-w-tym-roku-rozdanie.html?spref=fb - ZAPRASZAM!


25 komentarzy:

  1. ja ogólnie nie przepadam za zapachem pomarańczy. Mydło, które się nie pieni to dla mnie nie mydło ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłas mnie tym zapachem usze go kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś je wypróbować. Bo wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie używałam produktów z tej firmy :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wlasnie dostalam moja pierwsza green pharmacy jak mi azs sie zaleczy zaczne testy ;-) kusi mnie to ryzowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A propos kremu opatrunku od Tołpy - to fakt zapach jest świetny - uwielbiam takie zapachy :)

      Usuń
  6. Mnie również kusi ten żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być cudowny :) A kosmetyki Green Pharmacy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już lecę po mydełko :) Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pachnieć musi bosko, ale też nie lubię jak się mydło nie pieni;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię nie pieniących się mydeł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, ze mydełko nie przypasowało

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydełko musi ładnie pachnieć,szkoda że tylko pachnieć.
    Też lubię kosmetyki GP jak gdzieś zobaczę ten żel pod prysznic pewnie się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, zapach musi być obłędny :). Zamierzam kupic mydło w płynie z Alterry jak tylko skonczy mi się obecne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach zapachem ale piana musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już różne zapachy mydełka Alterra. Jednak pomarańczowe widzę po raz pierwszy.
    Może ten zapach jest jakimś bublem pod względem piany. Wszystkie mydełka Alterry jakie miałam zawsze mi się pięknie pieniły :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szeroka ta lista ;) a mydełko pomarańczowe i tak kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No niezle- mydlo, ktore sie slabo pieni- jeszcze sie z takim nie spotkalam.:)) olejek- mandarynka i cynamon brzmi kuszaco

    OdpowiedzUsuń
  18. mi tam słabe pienienie się mydła nie przeszkadza (przyzwyczaiłam się), za to skoro zapach taki zachęcający, to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń