piątek, 21 grudnia 2012

Wesołych Świąt :*

Dzień Dobry :*
Moje Drogie Panie...
Piszę,aby podzielić się z Wami radosną dla mnie nowiną :)
Dzisiaj razem z moim "M" jedziemy do Naszego rodzinnego miasta - do domu.
Już nie mogę się doczekać ubierania choinki oraz kosztowania smacznych potraw przygotowanych przez moją mamę.Bardzo się cieszę,że razem z moimi bliskimi usiądziemy przy wspólnym stole i będę miała ich wszystkich blisko siebie.


Nadchodzą cudowne Święta...
O szczerych życzeniach każdy pamięta.
Korzystając z tej sposobności.
Życzę Wam dużo MIŁOŚCI.
Mnóstwo wzruszeń przy wspólnej kolędzie.
I nadziei...że Nowy 2013 Rok - jeszcze lepszy będzie :*

Wszystkiego DOBREGO - Drogie Panie :*
Następnego posta postaram się dodać jeszcze przed WIGILIĄ - mam nadzieję,że o mnie nie zapomnicie.



26 komentarzy:

  1. Dziękuję i Wesołych i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt, Wszystkiego Dobrego:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Również Wesołych i Radosnych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego Kochana dla Ciebie i Twojego M :*:* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świat dla Ciebie i całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I wzajemnie wesołych świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy i Tobie również Wesołych Świąt kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na wyniki! Tobie duuuużo miłości i uśmiechu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt, dużo miłości i szczęścia w nowym nadchodzącym 2013 roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najpiękniejszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko moja kochana, wszystkiego najpiękniejszego Tobie i Twoim bliskim życzę :-)Odpoczywaj i nabieraj sił bo starego roku jeszcze tydzień będzie :-) Zapewne staruszek rok zdąży jeszcze przynieść Ci niespodziankę...ale ciiii, ja o niczym nie wiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana :

    Leci Aniołek, leci na chmurkach
    niesie życzenia w anielskich piórkach,
    niesie w plecaczku bombki i świeczki,
    a w rączkach trzyma złote dzwoneczki :)

    Niech Ci się spełnią marzenia- zwłaszcza te miłosne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt!!! :)
    Pozdrawiam z malinowego klubu i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych !

    Jeśli chcesz to możesz zajrzeć do mnie ;*

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych ;* i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo ze swieta juz za nami, to ja zycze ci wszytskiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Święte, Święta i po :) A tak lubię święta :)

    OdpowiedzUsuń