niedziela, 30 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego 2013 Roku! :* - "BOX PEŁEN RADOŚCI".

Witam Was Drogie Panie już po raz ostatni w 2012 Roku.
Dlaczego po raz ostatni? Jutro pracuję od 8 - 17 a po pracy czym prędzej wracam do domu i szykuję się na SYLWESTRA na,którego wybieramy się z moim "M" :) Mam nadzieję,że pomimo choroby,która odrobinę dała mi spokój,będę się wyśmienicie bawiła :) Wam również życzę wspaniałej zabawy do białego rana :):*



Wszystkiego DOBREGO w Nowym 2013 Roku ! :*:*:*

WAŻNE! 

Drogie Panie z racji nadchodzącego Nowego 2013 Roku - mam pewien pomysł,który był już wcześniej wykorzystywany na innych blogach.

Chciałabym Wam zaproponować wymianę BOX'ami,które nosiłyby nazwę "BOX PEŁEN RADOŚCI".
Na czym polegałaby taka wymiana?
Wszystko opiszę poniżej... :)


"BOX PEŁEN RADOŚCI"

ZASADY :
1.W zabawie mogą brać udział osoby pełnoletnie,zamieszkujące RP,aktywnie prowadzące bloga na portalu blogspot.com.
2.Pod tym postem od dnia dzisiejszego 30.12.2012 do dnia 06.01.2013 proszę zostawiać swoje zgłoszenia do zabawy "imię,nick oraz adres e-mail" - proszę o rozwagę przy zgłaszaniu się :)
3.Proszę również o przesłanie na mojego e -maila : justyna.trelinska@poczta.onet.pl,następujących informacji,które będą tylko i wyłącznie do mojego wglądu :

- Imię i nazwisko
- Nick
- Adres e-mail
- Adres bloga
- Adres do wysyłki "BOX'a PEŁNEGO RADOŚCI"

4.Pary do wykonania "BOX'a PEŁNEGO RADOŚCI" wyłonię drogą losowania.
5.Kwota jaką proponuję,to 40 zł - jeżeli któraś z Was ma zastrzeżenia dotyczące kwoty,proszę o informację zostawioną wraz ze swoim zgłoszeniem pod tym postem.
6.Co "BOX PEŁEN RADOŚCI POWINIEN ZAWIERAĆ" :

- kosmetyk pielęgnacyjny
- kosmetyk kolorowy
- coś pachnącego "nie musi,to być perfum" - liczę na Waszą wyobraźnię :)
- gadżet

Proponuję rezygnację z próbek .

7.Po zebraniu wszystkich zgłoszeń 06.01.2013 nastąpi losowanie par i ogłoszenie terminu ostatecznej wysyłki "BOX'a PEŁNEGO RADOŚCI".
8.Dzień przed planowaną wysyłką "BOX'a PEŁNEGO RADOŚCI" każda ze zgłoszonych osób prześle na mój e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl - zdjęcie BOX'a wykonanego dla swojej pary - dzięki temu będę spokojna,że każda ze zgłoszonych osób otrzyma swoją paczkę.
9.Zgłaszając się do zabawy akceptujesz wszystkie jej warunki przedstawione w tym poście.
10.Na bieżąco będę dodawała aktualizacje dotyczące zabawy.

Na sam koniec PROSZĘ o rozwagę przy zgłaszaniu się do zabawy,aby żadna z osób,które się do niej zgłoszą nie ucierpiały na tym w żaden sposób.



31 komentarzy:

  1. Justynko moja, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Życzę Ci udanego Sylwestra! Ja swojego spędzam w łóżku oglądając sylwestra z Polsatem...albo jedynką ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a może...Nie będę dziękowała,żeby nie zapeszać.
      Ale proszę o trzymanie za mnie kciuków,żebym pomimo nadal trwającej choroby - dzielnie się trzymała:*

      Usuń
    2. Przesyłam moc pozytywnej energii...będziesz się dzielnie trzymała, zobaczysz :*

      Usuń
  2. Oby Nowy rok był cudowny! A jeśli nie mam 18 lat mogę wziąć udział?:) mam nie ma nic przeciwko :D nigdy;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku i bardzoo udanego sylwestra ci życzę :)


    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę cudnej zabawy
    i cudnego Nowego Roku
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby nadchodzący rok był lepszy od tego! ;*
    I dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku i oby był jeszcze lepszy niż ubiegły!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetnie że wybierasz się na zabawę :)

    ja z Moim będę miała w 80% Sylwestra spontan :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł ;) Szczęśliwego 2013 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2013 roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. również szczęśliwego nowego roku;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego w nowym roku 2013! :)
    obserwujemy?

    http://thief-coeur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Duuużo zdrówka! :) ;* 3maj się dzielnie! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęścia , wytrwałości w prowadzeniu bloga i zdrowia w Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęścia i zdrówka w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. nagroda doszła dzisiaj cała i zdrowa, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodaje do obserwowanych koleżankę z Malinowego Klubu i życzę udanego sylwestra, szczęśliwego nowego roku i spełniania marzeń w 2013!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowy rok, to czas żeby wszytsko zacząć od nowa.... Mam nadzieję, że ciekaiwe spędziłaś tego sylwestra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym się zgłosiła ale ja nie RP :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł fajny, ale nie potrzeba mi więcej kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń