wtorek, 25 grudnia 2012

Święta,święta i po...

Dzień Dobry Drogie Panie :)
Jak się dzisiaj macie?Wigilia już za Nami - czy spędziłyście ją w gronie swoich najbliższych?
Ja odpoczywam...28.12.2012 wracam do pracy - czas mija za szybko,niedawno przyjechałam a lada dzień muszę wracać...Mam jednak nadzieję,że te dni,które mi pozostały do wyjazdu spędzę najlepiej jak tylko będę mogła.
Na dzisiaj nie przygotowałam żadnej recenzji,chcę Wam przedstawić kilka zdjęć świątecznych z mojego domu rodzinnego:*











Ja z moją chrześnicą Zuzią :*






W tym roku otrzymałam od GWIAZDKI :
- koszulkę
- TT :)
- zestaw kosmetyków z AVON'u
- pieniążki oraz słodkości .

A Wy?Co dostałyście moje Drogie :*





 

19 komentarzy:

  1. bardzo fajna choineczka;)

    też mam taką doniczkę z mikołajem;D wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super choinka :)
    i bardzo fajne dostałaś prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna choinka i ciekawe prezenty :) ja w tym roku także zostałam nieźźle obdarowana, ale o tym na blogu za kilka dni

    pozdrawiam,
    /makiazas23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna choinka ♥
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla zwycięży ni, wesołych świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepłych i magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaa też chcę taki prezent jak ty, TT pod choinkę ! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ty ładna jesteś! ja chcę więcej twoich zdjęć na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ładna?Nie sądzę,ale...DZIĘKUJĘ :*

      Usuń
  9. Wesołych Świąt :)
    Zapraszam: http://otiscodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chrześnica:)
    Gratuluję Zwyciężczyni! Już po świętach... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń