wtorek, 18 grudnia 2012

RECENZJA - STARA MYDLARNIA - CHOCOLATE&ORANGE - BATH&SHOWER SHAKE!

Hello :*
WTOREK - dziś mam wolne w pracy :) Jakie mam plany na dzisiejszy dzień?
Mieszkanie mam wysprzątane,także mogę zająć się sobą :) Miałam się wybrać na zakupy,ale...
Nie wiem czy mój portfel a właściwie konto były by z tego zadowolone,także sobie odpuszczę.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w BOX'ie od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

STARA MYDLARNIA - CHOCOLATE&ORANGE - BATH&SHOWER SHAKE!
250 ml / ok.25,00 zł


Idealne połączenie olejku z żelem do kąpieli sprawi,że Twoja skóra będzie doskonale nawilżona i oczyszczona.Posiada właściwości odżywcze,poprawia mikrokrążenie,działa przeciwstarzeniowo.
Poprawia samopoczucie,stymulując produkcję endorfin.Doskonały afrodyzjak,który pobudza zmysły.

SPOSÓB UŻYCIA:
Przed użyciem wstrząsnąć.Niewielką ilość wlać na gąbkę i delikatnie masować ciało.


RECENZJA:
Pierwszy raz miałam styczność z kosmetykami Starej Mydlarni.Nie ukrywam,że niedawno odwiedziłam ich sklep firmowy,ale wyszłam z pustymi rękami,gdyż ceny...Hmmm...Są dosyć wysokie.Sam shake jest taki sobie.Niestety poza przyjemnym zapachem i dobrym nawilżeniem ciała - nie oferuje Nam nic innego.
Na ciele oraz na wannie pozostawia tłusty film a w dodatku słabo się pieni...A zapowiadało się tak przyjemnie...
Moja ocena,to 3/6.

P.S W swojej GALERII na komputerze znalazłam zdjęcia z ubiegłorocznej Wigilii - oto choinka,która umilała Nam święta w moim rodzinnym domu :)



14 komentarzy:

  1. ładna choinka, a preparat fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Relaksująca pianka w tym przypadku byłaby bardzo przydatna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze kosmetyków ze Starej Mydlarni.
    P.S. Co spowodowało, że zraziłaś się do kosmetyków BingoSpa ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój shake na szczęscie pienił się bardzo dobrze ;-) byłam z niego zadowolona, jak z innych kosmetyków ze Starej Mydlarnii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie mam olejek do masażu o zapachu białej czekolady - bardzo jestem z niego zadowolona:)
    Śliczna choinka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki zapach musi być mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kosmetyczne, zapewne pięknie pachnące cudeńka :) A choinka jest śliczna - osobiście uważam, że im więcej na niej ozdób tym jest fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo polecam! :) a co do choinki to zazdroszczę żywej :))!

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi calkiem fajnie na dlugie kapiele :D ten zapach musi byc cudowny :)

    OdpowiedzUsuń