sobota, 1 grudnia 2012

RECENZJA - MARION - MASECZKA ODŻYWCZA - BIAŁA GLINKA! + Nowa WSPÓŁPRACA!

Dobry Wieczór :)
Jak Wam minęła sobota Drogie Panie?Ja spędziłam ją w doborowym towarzystwie moich Dziewczyn - za co im serdecznie DZIĘKUJĘ - za UPOMINKI również :*:*:*


Hojny MIKOŁAJ odwiedził mnie w tym roku :)

Wczoraj otrzymałam również przesyłkę od firmy MARION : http://www.marionkosmetyki.pl/ - ZAPRASZAM :)



Co otrzymałam do testowania :
- Spray prostujący włosy! 130 ml
- Balsam rozświetlający! 100 ml
- Maseczka odżywcza - biała glinka! 8 g
- Krystaliczne płatki pod oczy! 2 płatki
- Ekskluzywne trio do dłoni! 3 ml - 5 ml - 2 ml

Od razu postanowiłam przetestować jeden z tych produktów,co wybrałam?

MARION - MASECZKA ODŻYWCZA - BIAŁA GLINKA! 8 g / ok. 2,00 zł



Maseczka do twarzy na bazie białej glinki.
Wyjątkowo delikatna,polecana szczególnie do cery wrażliwej,zmęczonej,naczynkowej,suchej i normalnej.
Bogata w mikroelementy,sole mineralne oraz aluminium,który ma doskonałe właściwości ściągające,gojące i zabliźniające.Koi,łagodzi podrażnienia,rewitalizuje i wygładza cerę.Doskonale odżywia pozbawioną jędrności i napięcia skórę.


Zawartość opakowania wymieszać z przygotowaną wodą lub wodą mineralną "10 ml ok.2 łyżeczki" do uzyskania konsystencji gęstej papki.Do mieszania nie używać metalowych przedmiotów.
Grubą warstwę nałożyć na twarz i pozostawić do wyschnięcia.Dokładnie zmyć ciepłą wodą i nałożyć krem.
Stosować raz w tygodniu lub rzadziej,w zależności od potrzeb.

RECENZJA:
Już kiedyś miałam styczność z maseczkami do twarzy firmy MARION.Wszystkie spisały się dobrze.
Tak samo było również z tą.Maseczka jest bezwonna i po nałożeniu na twarz bardzo szybko zasycha.
Daje lekkie uczucie ściągnięcia.Dobrze się zmywa.Nie uczula i nie podrażnia.
Jakie daje końcowe efekty?Czy odżywia - nie odczułam.Jedynie co mogę stwierdzić,to fakt,że moja cera jest wygładzona a podrażnienia,które mi doskwierają stały się znacznie mniejsze.
Nie daje ona 100% efektów,ale nie jest również najgorsza.
Moja ocena,to 4/6.

A na DOBRANOC - Marchewkowe ciasto Jagody :)


DOBRANOC :)

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam maseczki Montenese...
    A ciasto pychotka zapewne ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariona kocham za farby do włosów i jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten spray stylizujący do włosów i powiem Ci ,że jest genialny :) Nie zamienię go na nic innego :*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam wersję tej maseczki Marion z zieloną glinką i była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kosmetyki :)
    ja właśnie czekam na paczkę od 'Marion' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic z marion jeszcze nie używałam tak więc czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja sobota bardzo spokojna spędzona z chłopakiem w domu;) Gratuluję tak dobrego mikołaja w tym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam maseczek z Marionu, jakoś jestem wierna Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą maseczkę i niedługo wytestuję- kochana a gdzie Ty to wszystko chowasz ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje współpracy , maseczek z Marionu nigdy nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj chyba byłaś bardzo grzeczne w tym roku :D maseczek z marionu jeszcze nie uzywalalm ale brzmią całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam .. Mam ochotę na jakieś ciastko :)

    OdpowiedzUsuń