czwartek, 27 grudnia 2012

RECENZJA - MARC ANTHONY - OIL OF MOROCCO ARGAN OIL - SZAMPON + ODŻYWKA!

Dobry Wieczór :)
Niedawno wróciłam do Rzeszowa,sprzątnęłam mieszkanie,zrobiłam pranie i mam chwilę dla Was :)
Jutro idę na 7 do pracy,nie powiem,żebym była z tego powodu zadowolona,zważając na fakt,że dopadła mnie choroba...Nie czuję się za dobrze,ale mam nadzieję,że jakoś tę chorobę pokonam,gdyż SYLWESTER tuż,tuż,tuż.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od Pani Jolanty Krośnickiej,która pracuje dla firmy Get In Touch : http://www.getintouch.pl/ - ZAPRASZAM :)

MARC ANTHONY - OIL OF MOROCCO - ARGAN OIL - SZAMPON REWITALIZUJĄCY!
250 ml / ok.40,00 zł

MARC ANTHONY - OIL OF MOROCCO - ARGAN OIL - ODŻYWKA REWITALIZUJĄCA!
250 ml / ok.40,00 zł




- po lewej : SZAMPON
- po prawej : ODŻYWKA

- SZAMPON REWITALIZUJĄCY Z MAROKAŃSKIM OLEJKIEM ARGANOWYM :
Głęboko oczyszcza i odmładza włosy.Wzbogacony dobroczynnym olejkiem arganowym,kreatyną i olejkiem z pestek winogron.Przywraca włosom siłę,blask i chroni przed puszeniem.Nie zawiera siarczanów.

- ODŻYWKA REWITALIZUJĄCA Z MAROKAŃSKIM OLEJKIEM ARGANOWYM :
Natychmiastowy efekt lśniących,miękkich  i wygładzonych włosów.Wzbogacona olejkiem aragnowym,kreatyną i olejkiem z pestek winogron.Kompleksowo odżywia,głęboko nawilża i wzmacnia.Podkreśla kolor i zabezpiecza włosy przed puszeniem.


RECENZJA:
Moje włosy - oprócz tego,że szybko się przetłuszczają "myję je codziennie" mają również skłonność do puszenia się.Możecie się tylko domyśleć jak wielkim kłopotem jest dla mnie ta przypadłość...
Ucieszyłam się kiedy Pani Jolanta Krośnicka zaproponowała mi przetestowanie kosmetyków do pielęgnacji włosów MARC ANTHONY a właściwie serii tych kosmetyków przeznaczonej właśnie do włosów puszących się.Jak dla mnie kosmetyki te są w 100% warte swojej ceny :) Dlaczego?
Przy mojej częstotliwości mycia włosów,efekty po użyciu szamponu oraz odżywki są niemal natychmiastowe.Oprócz tego,że kosmetyki te obłędnie pachną,są również bardzo wydajne.
Już niewielka ilość szamponu oraz odżywki wystarczą na bogatą aplikację na włosach.
Efekty?Włosy są przede wszystkim miękkie i delikatne w dotyku :) Dłużej zachowują świeżość i przez długi czas pięknie pachną.Nie puszą się tak,jak przy użyciu innych szamponów,ale nie są również obciążone.
Jestem mile zaskoczona tymi kosmetykami,gdy tylko natrafię na promocję,skuszę się na zakup jeszcze nie raz :)Serdecznie polecam :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy Drogie Panie miałyście styczność z kosmetykami do pielęgnacji włosów Marc Anthony?
Jakie są Wasze odczucia?


POZDRAWIAM Was i życzę dużo zdrowia :*

22 komentarze:

  1. Strasznie mnie ciekawią te kosmetyki, zazdroszczę współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale wyglądają na ciekawe
    mam olejek arganowy i kilka kropli na włosy podczas mycia u mnie sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty, jestem bardzo zadowolona.
    U mnie dzisiaj również recenzja, zapraszam ;) http://makeuplista.blogspot.com/2012/12/get-in-touch-marc-anthony-szampon.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe kosmetyki, z chęcią bym je wypróbowała ponieważ również mam problemy z puszeniem :-)
    Życzę Ci kochana powrotu do zdrowia, kuruj się. Kup sobie sok naturalny z czarnego bzu, pomaga w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te produkty. A mi właśnie obciążają włosy :( i szybciej się przetłuszczają.. ale z plusów to są mięciutki i super wygładzone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na moją przesyłkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nic z tego jeszcze:/ Ty też dbaj o siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych kosmetyków, ale fajnie, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja bardzo zachęcająca, tylko cena odstrasza niestety. Ale czego nie robi się dla pięknych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajnie się prezentuja kosmetyki a cena nie zachęcająca (

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy, ale fajnie że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie uzywałam tych kosmetyków. Kiedyś może sprubuję. zapraszam do mnie http://fruitysmile25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej mi zdrowiej skarbie :****
    Odżywkę i szampon też mam przyjemność stosować i również pozdrawiam Panią Jolę :) ja się zakochałam w olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygladaja zachecajaco :) a gdzie je mozna kupic ???

    OdpowiedzUsuń
  16. Nasza opinia różni się znacząco..;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie używałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno miałam odżywkę i szampon, stosowałam w komplecie regularnie, a myję włosy średnio na 2-3 dni. Odżywkę skończyłam, ale szampon musiałam odstawić bo dostałam okropnego łupieżu, głowa do dzisiaj mnie swędzi a na skórze zrobiły się aż "skorupkowe strupy". Byłam w szoku... tym bardziej że poleciła mi siostra, która również używa szamponu sulfate free ale z innych firm i była zachwycona. Po regularnym stosowaniu, jej również zrobił się łupież po tym komplecie. Coś musi być w składzie...

    OdpowiedzUsuń