sobota, 15 grudnia 2012

RECENZJA - GREEN PHARMACY - JEDWAB W PŁYNIE! + AVON.

Dobry Wieczór :)
Jak Wam minęła sobota Drogie Panie?Ja po ciężkiej nocy w pracy spałam do 14:30,co nigdy mi się nie zdarza a i po tylu godzinach snu czuję się jakoś tak - niewyraźnie...
Nawet nie mam ochoty iść z moim "M" na kawę.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję mojego kosmetycznego odkrycia z ostatniego miesiąca.

GREEN PHARMACY -JEDWAB W PŁYNIE! 30 ml / 8,90 zł



Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu,dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości.Przeznaczone dla włosów :
- cienkich
- delikatnych
- łamliwych
- uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i / lub mechanicznych
- przemęczonych zabiegami fryzjerskimi
Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów.Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem.100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący,zdrowy wygląd.

SPOSÓB UŻYCIA :
Rozprowadzić 1-2 kropelki serum na końcówki suchych lub zwilżonych włosów.
Nie spłukiwać.


RECENZJA:
Od wielu osób słyszałam,że firma Green Pharmacy szczyci się dobrej jakości kosmetykami pielęgnacyjnymi.
Postanowiłam,więc przekonać się o tym na własnej skórze kupując dwa produkty z ich oferty.
Przedstawiony powyżej jedwab w płynie jest pierwszym,który odważyłam się użyć na swoich włosach.
Osobiście rozprowadzam po 1-2 kropli każdego dnia na końcówki moich włosów.
Przy regularnym stosowaniu widać znaczną poprawę.Końcówki nie są tak bardzo rozdwojone,jak wcześniej,są jedwabiście gładkie i miękkie w dotyku.
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy miałyście styczność z kosmetykami Green Pharmacy?
Jakie są Wasze odczucia? :)

Drogie Panie...
Od niedawna podpisałam umowę i dołączyłam do grona konsultantek firmy AVON :)


Przedstawiam Wam najbliższy katalog,który będzie obowiązywał od 27.12.2012 - ZAPRASZAM!

AVON - KATALOG - 01/2013 - ZAPRASZAM !


ZAPRASZAM do zakupów z atrakcyjnymi rabatami oraz GRATISAMI :)

Zainteresowane osoby proszę o kontakt : justyna.trelinska@poczta.onet.pl .

16 komentarzy:

  1. Oddaj to serum !!! :) Jakbym mogła obkupiłabym się we wszystko co "green pharmacy" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam go statnio za 6 zł! wrócę po niego napewno :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic ciekawego nie widziałam w nowym katalogu Avon. Gdzie kupiłaś ten jedwab? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się ostatnio nad tym serum :-) Chyba sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jedwab do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten jedwab:)
    Katalog widziałam i wiem nawet co sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, zainteresowałaś mnie tym jedwabiem ; ) jestem frikiem, jeśli chodzi o produkty do włosów ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam szampon pokrzywowy, jak dla mnie nic fantastycznego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak jedwab daje radę, ładnie zabezpiecza końcówki

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym polecała bardziej zostanie konsultantką firmy FM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten AVON kiedyś mnie kompletnie zrujnuje bo od kilku miesięcy dostaje regularnie katalog u swojej konsultantki i z każdego wiecznie coś mnie skusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdzie u mnie jeszcze nie widziałam tego jedwabiu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przez długi czas byłam uprzedzona do wszelkiego rodzaju jedwabi i innych specyfików nakładanych na końcówki, ale ostatnio za sprawą próbki Biovaxu przekonałam się, jak świetnie moje włosy potrafią się układać po nałożeniu kropelki jedwabiu na końce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skusilas mnie na to serum, moze pomoze moim rozdwojonym koncowkom :) jak je spotkam to napewno kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama ubóstwia jedwab z joanny :) A tego nie znam:)

    OdpowiedzUsuń