piątek, 14 grudnia 2012

RECENZJA - CZTERY PORY ROKU - ZIMOWY PEELING DO RĄK! + Nowa WSPÓŁPRACA!

PIĄTEK :)
Jakby,to pięknie brzmiało,gdyby nie fakt,że pracuję dzisiaj na nocną zmianę...
Póki co mam siłę na wszystko a jak tylko nadejdzie godzina wyjścia do pracy od razu mój zapał oraz siły będą równe zeru...Mam tylko nadzieję,że sobie dzielnie poradzę - w końcu nic tak nie pociesza jak wolna sobota i niedziela :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam w zestawie z kremem do rąk,ale kremu nie zdążyłam jeszcze używać - jednak niebawem się,to zmieni,gdyż moje dłonie poczuły,że jest już zima.

CZTERY PORY ROKU - ZIMOWY PEELING DO RĄK! 50 ml / ok.9,00 zł "zestaw"


ZIMOWY PEELING DO RĄK - to kompozycja żurawiny oraz soli morskiej.
Taki skład sprawi,że nawet najbardziej zniszczone dłonie staną się jedwabiście gładkie i odzyskają swój naturalny blask.
ZIMOWY PEELING DO RĄK - zawiera :
* drobinki soli morskiej,które delikatnie wygładzają i złuszczają naskórek
* olej kokosowy i sojowy oraz masło shea o działaniu intensywnie nawilżającym,odżywczym i regenerującym.



RECENZJA:
Odrobinę się na tym peelingu zawiodłam...Dlaczego?
Tuż po otworzeniu opakowania daję się odczuć kwaskowaty zapach żurawinowy - nie jest on nieprzyjemny,ale również nie należy do moich ulubionych.
Kolor ma biały a konsystencję przypominającą krem z delikatnie wyczuwalnymi drobinkami.
Aplikacja jest łatwa.Peeling jest wydajny lecz ścieralność - kiepska.
Dłonie owszem,są delikatniejsze ale nie na długo.Cena adekwatna do jakości.
Moja ocena,to 3/6.

Dzisiaj otrzymałam również przesyłkę z nową WSPÓŁPRACĄ,którą nawiązałam z firmą WRIGLEY : http://www.wrigley.pl/ dzięki uprzejmości Pani Kingi Łobzowskiej - DZIĘKUJĘ :)




Jest i on :) Już nie mogę się doczekać pierwszych zapisków :)


Udanego weekendu Wam życzę :)

13 komentarzy:

  1. Peeling wygląda wspaniale!!:-) Muszę go mieć ;) i samych przyjemnych zapisków życze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się zawiodłaś, ale i tak jestem go ciekawa:-) Nie widziałam go nigdzie... póki co. Przykro mi, że nocka w pracy Cię czeka:(. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na konkurs świateczny . Do WYGRANIA BON O WARTOŚCI 100$ ;)

    http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html

    Daj sobie szanse na prezent świąteczny , weź udział : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem pachnie jak lizaki chupa-chups te klasyczne, rewelacja :-) Dziękuję :* Odpoczywaj kochana w weekend, ja postaram się się w ciągu tych dwóch dni dokupić już resztę rzeczy do Boxa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych zapisków kochanie moje :*** :)) współpraca odświeżająca :) peeling żurawinowy mnie osobiście by skusił szkoda że taki słaby. Odpoczywaj i nabieraj energii buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam teraz fajnego peelingu do rąk z Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  7. A już miałam ochotę kupić ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. peelingu nie miałam , ale krem z tej serii jest super:D używałąm go w tamtym roku:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam krem do rąk z tej serii, całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  10. A wygląda tak zachęcająco.:-/

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda ze taki slaby, bo zapowiadal się całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam specjalnego peelingu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń