niedziela, 9 grudnia 2012

RECENZJA - BARWA - TONIK + KREM! Na co obecnie czekam :)

Dobry Wieczór Słoneczka Moje...
Pracowity weekend dobiega końca,jutro czeka mnie leniwy dzień - będę zbierała siły na pracowity tydzień.
Nie myślę jednak o tym teraz - relaksuję się przy piosence,którą pokochałam do granic możliwości i,która na pewno pojawi się na Naszej płycie ze ślubu oraz wesela :

Enigma - Return To Innocence


Tekst do tej piosenki ma niesamowite przesłanie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję zestawu,który otrzymałam od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

BARWA :
- SIARKOWA MOC - TONIK ANTYBAKTERYJNY NORMALIZUJĄCY! 200 ml / ok.14,00 zł
- SIARKOWA MOC - KREM ANTYBAKTERYJNY MATUJĄCY! 50 ml / ok.17,00 zł


- SIARKOWA MOC - TONIK ANTYBAKTERYJNY NORMALIZUJĄCY!

Posiada niską zawartość alkoholu.
Polecany jest do codziennej pielęgnacji cery młodej z tendencją do trądziku.Oczyszcza,odświeża i tonizuje skórę.Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
- SIARKA : działa przeciwgrzybiczo i przeciwbakteryjnie,reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum
- MULTIFRUIT EXTRACT : działa antybakteryjnie i keratolitycznie,oczyszcza i zwęża rozszerzone pory,a także przyśpiesza złuszczanie obumarłych komórek naskórka oraz redukuje blizny potrądzikowe
- ALKOHOL : działa antyseptycznie,dezynfekuje oraz wysusza
- GLICERYNA : delikatnie oczyszcza i nawilża skórę czyniąc ją miękką i aksamitną
- D - PANTHENOL : łagodzi i koi podrażnienia,działa przeciwzapalnie,a także pobudza wzrost i odnowę komórek naskórka i skóry właściwej

- SIARKOWA MOC - KREM ANTYBAKTERYJNY MATUJĄCY!

Polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi.
Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry.Krem matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
- SIARKA : działa przeciwgrzybiczo i przeciwbakteryjnie,reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum
- KRZEMIAN GLINOWO - MAGNEZOWY : nadaje skórze matowy,pudrowy wygląd utrzymujący się przez wiele godzin
-  TLENEK CYNKU : jest filtrem promieniochronnym UVA i UVB,działa ściągająco i antyseptycznie
- MULTIFRUIT EXTRACT : działa antybakteryjnie i keratolitycznie,oczyszcza i zwęża rozszerzone pory,a także przyśpiesza złuszczanie obumarłych komórek naskórka oraz redukuje blizny potrądzikowe
- NATURALNE POCHODNE OLIWY Z OLIWEK : delikatnie nawilżają i natłuszczają skórę nadając jej gładkość i elastyczność
- ALANTONINA : regeneruje i przyśpiesza odnowę uszkodzonego naskórka,łagodzi i koi podrażnienia,a także nawilża,wygładza i zmiękcza skórę
- MASŁO SHEA : chroni przed szkodliwym promieniem słonecznym,wygładza skórę czyniąc ją miękką i aksamitnie gładką


RECENZJA:
Zestaw IDEALNY dla osób posiadających cerę tłustą i trądzikową.Pierwszy raz miałam styczność z tymi produktami i przy regularnym stosowaniu widzę widoczną poprawę.Moja cera nie świeci się tak,jak kiedyś a i widoczność trądziku jest znacznie mniejsza - nie jest,to może efekt 100%,ale nie wiele brakuje,by dobił 100%.Tonik oraz krem - nie uczulają,nie podrażniają i nie wysuszają cery.Tonik nie daje uczucia ściągnięcia.
Zapach obu produktów jest delikatny i przyjemny.Krem jest gęsty,ale dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.Efekt widoczny już po tygodniu stosowania.
Moja ocena,to 5/6.

Od jutra zaczynam czas intensywnego wyczekiwania na listonosza oraz kuriera.
Czekam na dużo przesyłek :) Która z Nas tego nie lubi? :p
Dwie z nich,to nowe WSPÓŁPRACE,reszta zamówienia.Na co więc czekam? :)

- Nowa WSPÓŁPRACA - FARMONA "już kiedyś współpracowaliśmy" :)


- Nowa WSPÓŁPRACA - NOCANKA!


- Zamówienie : REMINGTON : Termoloki!


- Zamówienie : Notatnik Panny Młodej!


- GRUDNIOWY : Shiny Box!

- Zamówienie : Choisee!


Czy na coś jeszcze czekam? Hmmm...
Na BOX'a od Ani,ale do jego przyjścia jeszcze trochę czasu :):*

Przyjemnego PONIEDZIAŁKU Wam życzę:*

15 komentarzy:

  1. Ja się bardzo polubiłam z kremem, świetnie się nadaje pod makijaż i faktycznie mat pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ile rzeczy :)
    wszystko fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. termoloooki :D uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper, gratuluję współprac.
    Z serii Siarkowa Moc miałam tylko maseczki, jedna była świetna, druga bardzo mnie piekła.
    Mam jeszcze kilka kosmetyków z Barwy, moim hitem jest szampon żurawinowy

    OdpowiedzUsuń
  5. A co zamówiłaś z choisee? Bo się zastanawiam właśnie nad tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam jedynie to mleczko do demakijażu,które jest na zdjęciu powyżej :)

      Usuń
  6. Używam tego kremu od dawna i go uwielbiam, na strefę T pod makijaż jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana ile cudowności do Ciebie przybędzie :)

    a co do tej Siarkowej Mocy to z chęcią bym wytestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siarkowa Moc, podobno dobra ;)
    a Enigma ma super piosenki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, ciekawie piszesz! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie - www.obecny.pl (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczuszki zawsze są bardzo przyjemne :) Ciekawa jestem co dostaniesz z Farmony :) I też złożyłam zamówienie z Choisee :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się bardzo, że Siarkowa Moc się sprawdziła :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. na ten kremik mam ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z siarki na razie używam mydła :)

    OdpowiedzUsuń