piątek, 7 grudnia 2012

RECENZJA - AA - PIELĘGNACJA MŁODOŚCI - KREM MATUJĄCO - NORMALIZUJĄCY NA DZIEŃ I NOC! + DDD :)

Hello.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który dostałam w BOX'ie od Marioli :
http://zmalowanalala.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :) Mam dla Was również zdjęcia moich mini zakupów z racji DDD :)

AA - PIELĘGNACJA MŁODOŚCI - KREM MATUJĄCO - NORMALIZUJĄCY NA DZIEŃ I NOC!
50 ml / ok.20,00 zł


Witamina C - niweluje drobne niedoskonałości skóry oraz przywraca jej świeżość i zdrowy koloryt.
Kompleks antyoksydantów przywraca skórze równowagę,zmniejszając stres oksydacyjny spowodowany szkodliwym działaniem czynników środowiska a ekstrakt z aloesu odżywia ją i aktywuje procesy regeneracji.Matujące mikrodrobinki dzięki unikalnej strukturze absorbują nadmiar sebum.


RECENZJA:
Czytałam na wielu portalach internetowych recenzję tego kremu.Wszędzie recenzje są POZYTYWNE,ja jednak to zmienię,bo zawiodłam się na tym kemie,pomimo iż pokładałam w nim duże nadzieje.
Jak dla mnie dużym minusem jest zapach,który jest tak intensywny,że po nałożeniu kremu na twarz,można się nabawić bólu głowy...Niestety jest tak intensywny,jak woda toaletowa mojej babci.
Krem jest gęsty i tłusty.Dobrze się wchłania,ale zamiast matować moją cerę - nabłyszcza ją.
Nie zauważyłam również niwelowania drobnych niedoskonałości a takowych jest u mnie dosyć dużo.
Jedynym plusem,jaki zauważyłam jest fakt,że krem nawilża,nie uczula i nie podrażnia.
Moja ocena,to 2/6.

A teraz moje zakupy z racji minionego DDD - Dnia Darmowej Dostawy :



Jestem bardzo zadowolona,na tyle,że uciekam malować paznokcie :)
Udanego weekendu życzę :*

17 komentarzy:

  1. Moja torebka przyszła już dwa dni temu, jest cudowna :D Tak jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajne lakiery i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kremik się nie sprawdził u Ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny lakier ( ten złoty ) i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy, torebka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem wygrałam ale właściwie nie używam go, dałam mężowi :P On nie narzeka, z tego co widzę to jest zadowolony z kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też byłam niezadowolona z tego kremu, zresztą okropnie mnie szczypał w twarz nie wiem czemu :(
    Torebka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie cierpię kosmetyków AA
    strasznie uczulają! ostatnio rozmawiałam na ich temat z innymi osobami i u nich było to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam, że te lakiery odchodzą płatami, czy u Ciebie też tak się stało?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnimi czasy zakochałam sie w kosmetykach firmy AA! Płyn micelarny z tej firmy jest po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. a skąd ta torebka ? ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę kupiłam na stornie :http://www.alejatorebek.pl/ :)

      Usuń
  12. torebka prezentuje się b.fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze sliczne Goldenki sobie wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna torebka :)
    ciekawe jak u mnie by sie sprawdzil ten krem, bo ostatnio mnie zaciawil :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę zrobić paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń