czwartek, 6 grudnia 2012

Nowa WSPÓŁPRACA! + Garść INFORMACJI :)

Dobry Wieczór Śnieżynki moje :*
Co u Was?Jak spędziłyście bądź jeszcze spędzacie dzisiejszy dnień - MIKOŁAJKI ?
Ja byłam w pracy,później na zakupach i obiedzie a wczesnym popołudniem uczestniczyłam w Szkoleniu Kosmetycznym firmy AVON,które bardzo miło wspominam.Po powrocie do domu czekała na mnie przesyłka z nową WSPÓŁPRACĄ oraz upominek MIKOŁAJKOWY od mojego "M" :):*



Zacznijmy od Szkolenia Kosmetycznego firmy AVON :




Szkolenie było o tematyce : "ABC Pielęgnacji Cery + Dobór kosmetyków",oprócz cennych informacji,które zabrałam ze sobą do domu,otrzymałam również trzy kupony na zakup trzech zestawów kosmetyków w atrakcyjnych cenach oraz krem do rąk.

Oto co przyniósł mi MIKOŁAJ :


A oto nowa WSPÓŁPRACA,którą nawiązałam z firmą Sense&Body : http://www.senseandbody.com/start.html - ZAPRASZAM oraz firmą Marc Anthony.



- MARC ANTHONY - MOROCCO - Szampon rewitalizujący z marokańskim olejkiem arganowym!
- MARC ANTHONY - MOROCCO - Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym!
- MARC ANTHONY - MOROCCO - Terapia rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym!

A na koniec Drogie Panie chcę Wam przedstawić pierwszy numer - dwutygodnika - GRAZIA - już w Polsce! :)


Spokojnego wieczoru Wam życzę :*

18 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy a z gazet już nie czytam. Kiedyś jak tak myślałam ile ja kasy utopiłam w te głupoty to nie kupuję już, raz na kieeeeedyś kupię np Glamour z kartą do h&m :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to testujemy te same kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki współpracy :) słodki Mikołaj u Ciebie był ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy, zaciekawiły mnie te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny prezent na mikołajki ta współpraca! gratuluję:) mmm, same moje ulubione słodkości dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super współpracę, gratuluję :) ja już średnio przepadam za gazetami, wolę artykuł w internecie przeczytać, więcej pożyteczniejszych rzeczy się z tego dowiem niż z gazet ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kupiłam sobie Grazie:)
    gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też nie czytam, jedynie czasami podkradam babci egzemplarze Reader's Digest ;p Wolę zdecydowanie książki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja musiałam być bardzo niegrzeczna bo mikołaj mnie nie odwiedził :P

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki ten Twój mikołaj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty i gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent na Mikołaja kupiłam sobie sama...mój mąż ma specyficzny sposób bycia, który odkryłam zbyt późno jak już było za późno :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiedzialam ze Avon robi takie szkolenia :O gratuluje wspolpracy :D

    OdpowiedzUsuń