środa, 19 grudnia 2012

My One Box + Sukienka :):):)

Witajcie...
Tak,wiem...Miałam dzisiaj nie pisać,ale wyszłam z pracy 3H wcześniej :):):) Takie środy mogę mieć co tydzień.Po wyjściu z pracy udałam się go Galerii Handlowej w celu rozeznania się gdzie,co i dlaczego tak tanio i takim oto sposobem nabyłam nową sukienkę - prawdopodobnie na SYLWESTRA :)
Po powrocie do domu czekała na mnie przesyłka od Ani mojej Kochanej :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Co w niej znalazłam? Chyba wszystko o czym marzyłam w ostatnim czasie :*:*:*


To dopiero początek :)





Aniu - nie wiem,jak Ci DZIĘKOWAĆ :*:*:* Spełniasz moje najskrytsze marzenia kosmetyczne.
Z każdym kolejnym BOX'em otrzymuję od Ciebie wszystko o czym tylko można pomarzyć :)

Miś - zajął już swoje miejsce na moim regale,kominek się pali,na szminkę z LOREL'a sobie patrzę a reszta zadomowiła się już w mojej domowej toaletce :)

A oto - moja nowa sukienka :)

H&M 
- cena początkowa 149,90 zł
- cena po obniżce 60,00 zł
- cena z kratą rabatową z Glamour 40,00 zł


Znacznie lepiej prezentuje się na ciele :)
A jak Wam się podoba? :)

DOBRANOC :*

34 komentarze:

  1. A o tym misiu mówiła że trzeba mu łapki rozgrzać :)

    śliczna sukienka, chociaż ty się będziesz w Sylwestra bawić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówiła, mówiła :-) i nie rozgrzać a rozmasować :-)
      A sukienka śliczna. Po Sylwestrze prosimy o zdjęcia w tej sukience :*

      Usuń
  2. Baskinka <3 a ja w Sylwestra będę już niezłą Buką i będę się ślinić na widok szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest boska :) a box przecudowny :) wszystko bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka a cena jeszcze lepsza :D ja również zaopatrzona w kartę zakupiłam ale ciepłe skarpetki ;p :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a BOXY od Ani to prawdziwe perełki :) mmm

      Usuń
  5. wspaniały box :) i śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka bardzo ładna, a box...wow! :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudnego boxa :) Też wybieram się na poszukiwania sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jaki bogaty box :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowości dostałaś:)

    ta sukienka jest super:) Mierzyłam ją we wrześniu chyba przed weselem w Millenium ale zdecydowałam się na inny model:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cuda :o to teraz masz duzo do testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka cudo :) a co do boxa to rewelacyjny jest :)

    A zdradzisz mi na czym polega idea My one Box?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może ja odpowiem :-) My One Box to nasza zabawa (nazwę wymyśliła Ziuzia). Początkowo ustaliłyśmy kwotę, za którą kupimy kosmetyki do pudełka. Wszystko jednak wymknęło się spod kontroli, kiedy oprócz wymiany kosmetykami nawiązałyśmy przyjaźń :-D Czytamy swoje profile kosmetyczne, aby nie popełniać ewentualnych gaf. Jest to zabawa dosyć popularna na blogach (chociaż nie wiem, czy teraz też tak jest). Po prostu idziemy i kupujemy kosmetyki na wymianę. Pierwotna idea to ustalenie kwoty, ilości pełnych produktów i próbek :-)

      Usuń
    2. Kurcze fajna idea :) ja niestety dopiero raczkuję w blogowym świecie :) więc wielu rzeczy muszę się nauczyć :) Zabawa mi sie podoba i może idee ukradnę do mnie na bloga jeśli pozwolicie :)

      Usuń
  12. Widzę, że dzięki różnym rabatom sporo zaoszczędziłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyków wręcz zazdroszczę;)
    sukienka świetna :)

    pozdrawiam malinową klubowiczkę:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczka niesamowita!!
    Gratuluję pomysłu ;) a Tobie tylu wspaniałych kosmetyków!:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Paczka super ;)
    A sukienka bardzo ładna .

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super paczuszka, ten misio !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie misio ^^
    Bardzo ładna sukieneczka ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka!
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja juz nie nadążam za Waszymi boksami laski;)

    sukienka ładna, choc ja nie lubie baskinek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ho! ho! Ho jaki pokaźny ten Twój box ;)
    A w sukience musisz się nam pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka :) I paczka też pokaźna, pełna dobroci... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale swietny box :D a sukienka sliczna :D

    OdpowiedzUsuń