wtorek, 18 grudnia 2012

Moje PEREŁKI :)

Dobry Wieczór...
Piszę do Was już drugiego posta,dlaczego?
Jutro od 8-20 będę w pracy a po powrocie będę na pewno bardzo zmęczona...Ehhh...
Chcę Wam napisać o moich PEREŁKACH :) Czym one są...Większość z nich,to kosmetyki oraz akcesoria,które otrzymałam od Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Reszta,to rzeczy,które otrzymałam w ramach współpracy z Drogerią Internetową NOCANKA :
http://www.nocanka.pl/ - ZAPRASZAM :) Dlaczego mają one dla mnie tak duże znaczenie?
Są unikatowe,jedyne w swoim rodzaju - póki co - nie używam ich tylko napawam się ich wyglądem oraz zapachem :) Czy Wy również macie takie kosmetyki oraz akcesoria,które tak na Was działają?


Każdego dnia wyciągam te PEREŁKI z pudełeczka i raduję się :) Straszny "chomik" ze mnie,ale nic tak nie cieszy,jak drobne radości :)

Chciałabym Wam również napisać o tegorocznej akcji,która kryje się pod nazwą "Robótka 2012".


Akcja ta polega na POMOCY Dzieciakom - Starszakom z Domu Pomocy Społecznej z Niegowa :
http://www.dpsniegow.pl/www/index.php - ZAPRASZAM.


Jest ich pięćdziesięcioro - poznacie ich bliżej czytając post stworzony przez Bebeluszka :
http://bebeluch.blogspot.com/p/robotka-2012.html - ZAPRASZAM :)

Jak możecie pomóc?
Pisząc do Nich kartki świąteczne bądź wysyłając drobne upominki - ja ze swoją paczką dla Nich jutro przed pracą wybieram się na pocztę - skompletowałam ją dla Dziewcząt z rodzinki II,jest ich 15 i mam nadzieję,że ucieszą się z kosmetyków pielęgnacyjnych,które jutro im wyślę :)

Jeżeli tylko możecie Drogie Panie - pomóżcie :)
Post stworzony przez Bebeluszka : http://bebeluch.blogspot.com/p/robotka-2012.html - naprowadzi Was na dobrą drogę do pomocy :)

DOBRANOC :*

20 komentarzy:

  1. Ja tez mam kilka takich perełek ale nie koniecznie kosmetycznych.

    Szlachetna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja warta uwagi :)

    Dobrej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :*** Ja też mam takie perełki, które leżą sobie i co chwilę do nich zaglądam :-)Dziękuję Ci za nie :-)
    P.S. W Boxie znajduje się gość specjalny :-) Zalecam rozmasowanie mu łapek, bo na pewno zdrętwiały w pudełku :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty Aniu wymyśliłaś ? :D Aż się denerwuję co tam może być :):*

      Usuń
    2. :-) I już po krzyku, gość znalazł kątek u Ciebie :-)

      Usuń
  4. Perełki to są w końcu perełki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Zuzko, bardzo Ci dziękuję za niezwykłą niespodziankę w postaci karteczki z życzeniami świątecznymi!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog :*** Prosze zajrzyja na mój :

    www.modowo-kinia.blogspot.com

    KOMENTUJ , OBSERWUJ , OGLĄDAJ <3
    To bardzo wiele dla mnie znaczy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja także mam dużo takich perełek zarówno kosmetycznych jak i np biżuteryjnych ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Co chwile jakieś wymiany tutaj robicie :)

    fajnie, dobry pomysł.

    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako Malinowa Klubowiczka dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Malinowe Klubowiczki łączmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaobserwowałam twojego bloga!
    Licze na to samo *,*
    http://willbefineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam kilka takich perełek, których zwyczajnie szkoda mi otworzyć i tak leżą i wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te twoje perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super perełki. mam ochotę na Chloe :)

    OdpowiedzUsuń