poniedziałek, 17 grudnia 2012

Chwalę się :)

Dobry Wieczór :)
Po ciężkiej nocy i ciężkim dniu w pracy - mam chwilę tylko dla siebie - jak ja lubię takie poniedziałki,kiedy wracam z pracy a w mieszkaniu czekają na mnie paczki i,to w dosłownym tego słowa znaczeniu :)
Zobaczcie same co dzisiaj otrzymałam :)

- Shiny Box - oczekiwanie na niego było znacznie ciekawsze niż sama zawartość,ale...



- Niespodziewana paczka od Pani Anny Pilip oraz Pani Magdaleny Pawłowskiej - DZIĘKUJĘ :*





A jak Wam minął poniedziałek Drogie Panie - ja żyję już tylko świętami,gdyż w sobotę jedziemy z narzeczonym i Naszymi rodzicami oglądać i mam nadzieję,że zarezerwować salę na Nasze wesele a w niedzielę,będziemy rozmawiać z zespołem - mam nadzieję,że wszystko się uda :)


Mam nadzieję,że ja taka właśnie nie będę ;p

21 komentarzy:

  1. Także miałam miły poniedziałek:-) Fajne paczuszki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne paczuszki, takie poniedziałki można lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym taki poniedziałek;) ja czekam teraz na paczkę z AVONu ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paczki czekały na Ciebie ;)
    Mój poniedziałek był dziś wyjątkowo leniwy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. To masz teraz co testować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne paczki, sama bym chciała tę drugą !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. paczka od Eris jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paczuszki! Zazdroszczę, choć ja ostatnio też co nieco dostałam:)


    P.S Zapraszam do mnnie, jeszcze przez godzinkę możesz wziąć udział w poniedziałkowej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się niestety nie udało zdobyc boxa. Kiedy ślub? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub i wesele planujemy na sierpień 2015 :)

      Usuń
  10. Ale świetne paczki dostałaś! ;)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno się uda! a paczuszki świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile dobroci :-)Za chwilę będziesz miała następne pudło kosmetyków do kolekcji :-D Gdzie Ty to mieścisz wszystko? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba na laptopa jest śliczna i fajniutka :)ale kosmetyków to masz teraz maseeee :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne przesyłki :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow ale masz do testowania ;D

    OdpowiedzUsuń