poniedziałek, 3 grudnia 2012

03.12.2012 - Dzień Darmowej Dostawy :)

Witajcie.
Czy Was również przywitała zima za oknem?Bo u mnie w Rzeszowie śniegu napadało co nie miara - nie powiem żebym była z tego powodu zadowolona,ale...Taka jest kolej rzeczy.
Piszę do Was z informacją o,której już na pewno wiecie,że dzisiaj mamy DDD Dzień Darmowej Dostawy :
http://dziendarmowejdostawy.pl/ - ZAPRASZAM :)



Czy skusicie się na taką okazję? Bo ja - jak najbardziej :)

Ja poczyniłam już zakupy w sklepie :
*Golden Rose Styl : http://goldenrose-styl.pl/sklep/ .

Niewykluczone,że zakupię coś jeszcze,ale wciąż przeglądam sklepy internetowe i szukam,szukam,szukam :)
A Wy?Kupiłyście już coś? :)

Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Chętnie skusiłabym się na coś, ale mam wyczerpany limit w budżecie. Wczoraj kupiłam Ali prezent na Mikołaja i się załamałam finansowo ;-)A wyobraź sobie kupowanie prezentu z gorączką, wyczyn godny pochwały :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ładnego wybrałaś dla swojej Ali?:)

      Usuń
  2. U mnie śniegu ani nie widać, ani nie słychać, a szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jest śnieg tylko że mało :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skorzystam z tej promocji - nic mi akurat nie trzeba, a nie chcę wydawać pieniędzy tylko dlatego, że akurat jest taka promocja.
    P.S. Mam jeszcze pytanie z innej beczki - widzę u Ciebie banner ze spotkania podkarpackich blogerek - będzie organizowane jeszcze jakieś takie spotkanie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po Nowym Roku,bliżej wiosny się nad takim spotkaniem pomyśli:)

      Usuń
  5. ja mam kilka sklepów na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie skorzystam, akurat wszystko mam, tzn. brakuje mi masła do ciała, ale jutro ten "problem" załatwię bezpośrednio w sklepie Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłam dwie książki-jedną dla mamy oraz portfel:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w końcu nie skorzystałam bo nie umiałam się zdecydować na nic konkretnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja napewno skorzystam za rok :D

    OdpowiedzUsuń