piątek, 9 listopada 2012

Wieczór zakrapiany RUM'em :) + TAG!

Witam.
Czy u Was również pogoda jest taka,że nie chce się zupełnie nic poza spaniem?
Bo u mnie właśnie taka jest...W dodatku - wczorajszy wieczór był zakrapiany RUM'em,który mój tata przywiózł z Niemiec i po ciężkiej nocy - cały dzisiejszy dzień czuję się fatalnie - i po co mi,to było? :p
Przy okazji tematu RUM'u polecam Wam serdecznie film,który miałam okazję obejrzeć w ubiegłorocznego SYLWESTRA - jest rewelacyjny a grający w nim główną rolę Johnny Depp - same zobaczcie :p


Chciałam również serdecznie podziękować :
- Lejdziakowej : http://lejdziakowa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
- Boggince : http://bogginka.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

Za nominację do Liebster Blog - DZIĘKUJĘ :*

Pytania,które otrzymałam od Lejdziakowej :

1.Głośniki czy słuchawki ?
- Głośniki.
2.Laptop czy komputer stacjonarny?
- Laptop.
3.Wiosna czy jesień?
- Wiosna.
4.Skype czy GG?
- Nic z tych rzeczy :p
5.Czarny czy różowy?
- Czarny.
6.Tulipan czy róża?
- Róża.
7.Przekąski słodkie czy słone?
- Przekąski słodkie.
8.Smartphone czy tablet?
- Tablet.
9.Kręgle czy bilard?
- Kręgle.
10.Sukienka czy spódniczka?
- Sukienka.

Pytania,które otrzymałam od Bogginki :

1.Twoje plany na przyszłość dla Twojego bloga?
- Pisać,pisać,pisać :)
2.Twoja ulubiona pora roku?
- Wiosna.
3.Ile czasu dziennie spędzasz w internecie?
- Hmmm...Różnie to bywa,zależy od dnia.
4.Twój ulubiony napój?
- Herbata ziołowa.
5.Twoje kompleksy,co byś w sobie zmieniła i dlaczego?
- Nie mówmy o tym.
6.Czego nie lubisz "ogólnie jedna rzecz,której nie znosisz"?
- Sama nie wiem,zbyt wielu rzeczy nie lubię :p
7.Kiedy ostatni raz płakałaś?
- Całkiem niedawno.
8.Ulubiona firma kosmetyczna?
- ZIAJA.
9.Ulubione danie?
- Spaghetti Napoli.
10.Najukochańsza piosenki wszech czasów według Ciebie,to?
- Hmmm...
11.Twój ulubiony serial?
- Zaklinaczka Duchów.

Ja natomiast nominuję :
- Gonię : http://margaritkaaa.blogspot.com/
- Anię : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/
- Izę : http://bellitkaa.blogspot.com/
- Ewę : http://malinowyswiat.blogspot.com/
- Jagodę : http://make-up-stories.blogspot.com/

Moje pytania dla Dziewczyn :

1.Twój ulubiony kosmetyk,to?
2.O jakich wakacjach marzysz?
3.Bez czego nie wychodzisz z domu?
4.Twoja pasja,to?
5.Ulubiony fast food?
6.Niezapomniany film?
7.Najpiękniejszy prezent,jaki do tej pory dostałaś?
8.AVON czy ORIFLAME?
9.Wolisz galerie handlowe czy małe sklepy stacjonarne?
10.Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
11.Czy byłaś kiedykolwiek w SPA?

Pozdrawiam i życzę udanej zabawy :):*

18 komentarzy:

  1. Muszę obejrzeć ten film, uuuwielbiam Johnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w kinie na tym filmie, ale nie spodobał mi się zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeej, ja mam dziś to samo. Niedawno wstałam ;/

    Dzięki za nominację! Postaram się w niedalekiej przyszłości zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Johny <3
    uwielbiam tego aktora! Jest on jak kameleon:) Co chwile zmiana wizerunku:) jest mega przystojny! Za to Rumu nigdy nie piłam i raczej nie spróbuje. Wolę tradycyjniejsze trunki;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam go oglądać, ale nie skończyłam, jakoś nie przypadł mi do gustu, mimo że uwielbiam Deepa i jego role :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć tego filmu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszła mi ochota na herbatę z rumem:)
    Pozdrawiam, udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ode mnie tag Zapraszam Cię Serdecznie! :*
    http://worldofcolorr.blogspot.com/2012/11/moj-pierwszy-tag-liebster-blog.html
    Pozdrawiam, gwiazdeczka60

    OdpowiedzUsuń
  9. Film oglądałam 2 razy i za każdym miałam te same odczucia. Cudo!.
    U mnie pogoda tak samo straszna, nic się nie chce. Jedynie przespać cały dzień. Wieje jest pochmurno... już wolałabym śnieg. .. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam! :D jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabieram się za ten film i zabieram...kiedyś go obejrzę :-) Dzięki za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. hej! zostałaś u mnie oTAGowana, serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam tego filmu, ale czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń