środa, 14 listopada 2012

RECENZJA - TESCO - WAKE UP! - ŻEL POD PRYSZNIC!

Dobry Wieczór :)
To już JUTRO :) Jadę do DOM'u :) Od 14-20.11.2012 będę w Starachowicach :)
Tak,jak wspominałam wczoraj,czekają mnie generalne porządki,ale przedświąteczny okres tak mnie pochłonął,że zrobię,to z ogromną przyjemnością :)


Bardzo długo nie widziałam się również z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - mam nadzieję,że tym razem uda Nam się spotkać i spokojnie porozmawiać :) Tym bardziej,że mam dla Goni świąteczny UPOMINEK - mam nadzieję,że jej się spodoba :) A czy Wy kupujecie już UPOMINKI świąteczne dla swoich bliskich? :)


TESCO - WAKE UP! - ŻEL POD PRYSZNIC! "GRANAT i MALINA" 250 ml / 5,99 zł




Nałożyć na zwilżone dłonie lub gąbkę,umyć ciało i dokładnie spłukać.
Unikać kontaktu z oczami.

RECENZJA:
Tak,jak obiecałam - JEST.Recenzja,którą piszę z ogromną satysfakcją.
Pomimo iż informacje podane na etykiecie są bardzo skąpe,to nie powstrzymało mnie,to od napisania kilku słów na temat tego żelu.Jak dla mnie - jest bardzo podobny do oryginału,który nazywa się ORIGINAL SOURCE.Czym się jednak wyróżnia?Przede wszystkim atrakcyjną ceną :) Jest on również wydajny,gdyż już niewielka ilość żelu sprawia,że w wannie pojawia się dużo,pachnącej piany :)Zapach utrzymuje się również na skórze.Żel nie wysusza skóry,nie uczula oraz nie podrażnia.Jeżeli więc macie taką możliwość,wypróbujcie go koniecznie :)
Moja ocena,to 5/6.


20 komentarzy:

  1. Przyjemny;) ale OS jest tylko 1 zł droższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądem przypomina faktycznie OS, pytanie czy wydajny jak na złotówkę za niego mniej..

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka swych Fanów szanuje za co SERDECZNIE DZIĘKUJĘ bo już wygrana w moim domu króluje .Pięknie przybrane w serduszka prezenty a do mnie już przybył Mikołaj Święty :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być dobry, i jeszcze za niedużą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  6. CIEKAWY BLOG WBIJ DOMNIE JA OBSERWUJE http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo podobny z wyglądu do Original Source ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba się za nim rozglądnę, zapowiada się na fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam Tesco a szkoda ;( ale świąteczny klimat ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Raaany, moje dwa ulubione owoce zamknięte w jednym, słodkim opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę, ja za kilka dni też wyjeżdżam na trochę, więc notek nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.Też to zauważyłam:))

      Usuń
  13. Ja jeszcze nie myślę o świętach, ale pewnie na dniach się to zmieni przy szukaniu prezentów mikołajkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego weekendu:)
    Żel mi się spodobał! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupowania prezentów świątecznych jest dla Mnie coroczną tradycją;)

    OdpowiedzUsuń
  16. musze kiedys kupic ten zel z tesco zeby sprawdzic tak w realy czym sie rozni od OS :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam nigdy o tym żelu :) Butelkę ma podobną do OS :)

    OdpowiedzUsuń