sobota, 10 listopada 2012

RECENZJA - ROSSMANN - ISANA - ŻEL POD PRYSZNIC! + TAG :)

Dobry Wieczór...
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo intensywnie.Słoneczna,nawet ciepła sobota zmobilizowała mnie,mojego brata oraz jego żonę do świątecznych zakupów - na,które się wybraliśmy :)
Nie było szaleństwa,ale myślę,że powoli trzeba zacząć gromadzić prezenty świąteczne.
Odbiegając od tematu,chcę Wam powiedzieć,że jestem przeziębiona i zupełnie nie mam na nic siły a w poniedziałek idę do pracy :( Nie wiem,jak,ale muszę sobie poradzić...






Jeżeli w przyszłym tygodniu posty będą się pojawiały rzadziej niż do tej pory - wybaczcie.
Będę z Wami tak często na ile pozwoli mi zdrowie.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ żelu pod prysznic,który jest edycją limitowaną wprowadzoną do oferty ROSSMANNA - pachnie obłędnie :)

ROSSMANN - ISANA - ŻEL POD PRYSZNIC - ŻURAWINA I BIAŁA HERBATA! 300 ml / 4,89 zł


Zimowy żel pod prysznic ISANA wzbogacony ekstraktami z żurawiny i białej herbaty odpręża ciało już podczas kąpieli.Subtelnie owocowy zapach sprawia,że codzienny prysznic staje się wyjątkowym przeżyciem.Delikatnie pielęgnujący kompleks pomaga utrzymać prawidłową gospodarkę wodną skóry,chroniąc ją w ten sposób przed wysuszeniem.Skóra sprawia wrażenie miękkiej i sprężystej w dotyku.

RECENZJA:
Żele pod prysznic z ROSSMANNA "ISANA" jak na swoją cenę,są bardzo dobrej jakości.
Może nie należą one do najwydajniejszych,ale kąpiel w nich jest czystą przyjemnością.
Już niewielka ilość żelu sprawia,że wanna wypełnia się dużą ilością piany.Ślicznie pachną - w szczególności "ten" :) Dobrze myje oraz nawilża.Nie uczula,nie podrażnia,nie daje uczucia ściągnięcia oraz wysuszenia skóry.Także warto się skusić nie tylko na ten,ale również na inny zapach z tej serii.
Moja ocena,to 5/6.

Chcę również podziękować MES COSMETIQUES :
http://mescosmtiques.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Za oTAG'owanie - DZIĘKUJĘ :*

TAG : Daj się poznać :)
ZASADY : Jak zawsze.

1.Mam na imię...
- Justyna.
2.Moim największym marzeniem jest...
- To moje "marzenie" i tajemnica za razem :)
3.Najwięcej kosmetyków mam z firmy...
- Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
4.Moim ulubionym kosmetykiem z firmy pp.3,jest...
-?
5.Typ muzyki,której słucham...
- Najczęściej jest to muzyka POP.
6.Moje wymarzone mieszkanie,to...
- Ojjj,te marzenia...Za dużo by pisać.
7.Z rana zawsze staram się...
- Dojść do ładu oraz składu.
8.Nie umiałabym żyć bez...
- Mojej rodziny :)

TAG'uję ... Każdą z Was :) Jeżeli tylko macie ochotę zapraszam do TAG'u :)
DOBRANOC :*

24 komentarze:

  1. nawet fajny ten żel ;)
    bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobranoc ;) ja zaczynam nockę w pracy więc zamieniam noc z dniem.. a co do Isany to nigdy nie byłam przekonana :) chociaż widzę że coraz bardziej produkt zachwalany !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam szampon z tej firmy, na mini wypady w weekendy kiedy nie chce brać dużej butli i w sumie ładny ma zapach ale zawsze mam po nim łupież;p może te żele mają lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię je, mam ten też limitowany o zapachu mango, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za odpowiedź :)
    a po isanę pędzę w poniedziałek! znasz jeszcze jakieś 'zimowe' zapachy do kąpieli? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli jednak dobrą serię wypuścili :) zdrowiej mi kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym wyprobowała :)

    szybko zdrowiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuruj się i zdrowiej kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć, że zbliża się zima ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam okazji wypróbować tej firmy :)
    Zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszła mnie na niego ochota ! Żel musi pachnieć obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie żele z Isany są baaardzo niewydajne i trochę wysuszają, słabo się pienią. Jedynie zapachy mają ładne.
    Za tą cenę wolę już żele z Balea, cena identyczna, a znacznie bardziej wydajne i nie wysuszają mi skóry. Albo choćby Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę sobie zakupić ten żelik, lubię takie zimowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych żeli. A szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię rossmannowskie żele, pięknie pachną i świetnie się pienią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I to 18 razy! :(
    Zaciekawiłaś mnie mocno zapachem tego żelu! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Apetyczny ten zel pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń