czwartek, 8 listopada 2012

RECENZJA - PALOMA - FOOT SPA - CUKROWY PEELING DO STÓP! + BOX :)

Hello :)
Ja już w DOM'u :) Jestem szczęśliwa :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który praktycznie zużyłam do dna - czy jestem zadowolona ? Można tak powiedzieć...

PALOMA - FOOT SPA - CUKROWY PEELING DO STÓP! 125 ml / ok.8,00 zł






Cukrowy peeling o orzeźwiającym zapachu,dzięki zawartości kryształków cukru szybko i skutecznie usuwa suchy i zrogowaciały naskórek,niwelując wszelkie zgrubienia.Idealnie wygładza oraz zmiękcza skórę stóp,wspomagając jej odnowę i regenerację.Olejki winogronowy i migdałowy,witamina A i E - intensywnie nawilżają,odżywiają i natłuszczają naskórek.Zabieg zapewnia świeżość,odprężenie i uczucie "lekkich stóp".
Pozostawia stopu niezwykle miękkie i aksamitnie gładkie.





STOSOWANIE :
Nałożyć peeling na suchą skórę stóp,delikatnie wmasować okrężnymi ruchami przez ok.2 minuty.
Należy zwrócić szczególną uwagę na zgrubienia i zrogowacenia .Dokładnie spłukać wodą.

RECENZJA:
Od zawsze chwaliłam sobie zarówno peeling do rąk,jak i do stóp...Po bezpośrednim kontakcie jestem średnio zadowolona.Dlaczego?Słabo złuszcza wszelkie zgrubienia oraz zrogowacenia,jedynym plusem jaki zauważyłam,to fakt,że skóra jest nieznacznie wygładzona i przez chwilę delikatna w dotyku.Lubię kiedy peelingi mają w sobie drobinki,które dobrze złuszczają,tego mi w tym peelingu zabrakło...
Moja ocena,to 3/6.

A teraz chcę Wam się pochwalić BOX'em - który otrzymałam od Dominiki :
http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)





DZIĘKUJĘ Ci serdecznie :*
Pozdrawiam Was i życzę udanego popołudnia :)

23 komentarze:

  1. fajny kolor :D ciekawie wygląda..firmę znam ale chyba rzadko ją widuję w sklepach natomiast kosmetyku kompletnie nie znam :) dzięki za recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dostałaś pudełko cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię peelingi, które są harcore'owe, takie, że aż ciary idą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten peeling tylko w wersji do rąk;) i byłam z niego mega zadowolona!;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie piszę i peelingach Palomy! Czytamy sobie w myślach :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleee BOX:) No, dostajesz tego sporo, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie Ty mieścisz te wszystkie kosmetyki?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu i tam :) Organizery są w tej sytuacji zbawienne :)

      Usuń
  8. ja mam takie peeling do rąk- cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam taki do rąk, jak dla mnie bardzo słabe efekty daje

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej kochana : ** Zostałaś nominowana do Liebster Blog ♥ u mnie na blogu ;) Jestem ciekawa twoich odpowiedzi : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde,czaję się na niego już od miesiąca,muszę przemyśleć zakup;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ten peeling nie spisał się bo w Sekretach Urody widziałam całą serię Palomy w promocji niedawno ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. zostalas nominowana http://bogginka.blogspot.gr/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  14. wybacz Zuzik ale bardziej bede podziwiać Twoj boxik;D:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam mocne peelingi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje boxa :) Ja uwielbiam fajne dzieraki :)

    OdpowiedzUsuń