sobota, 24 listopada 2012

RECENZJA - ORIFLAME - WONDER LASH - MASCARA!

Dobry Wieczór Drogie Panie :*
Jak Wam sobota mija?Ja jakiś czas temu wróciłam z pracy i małych zakupów - nie będę się nimi chwaliła,gdyż w całości są dla ważnej dla mnie osoby "Ty wiesz,że to dla Ciebie" :)
Postanowiłyśmy z Anią : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - że przygotujemy dla siebie VI edycję Naszego "My One Box" - tym razem będzie,to edycja Noworoczna - już zaczynam kompletowanie i jednocześnie nie mogę się doczekać.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który również otrzymałam od Ani :)

ORIFLAME - WONDER LASH - MASCARA! 8 ml / ok.26,00 zł


Rzęsy o jakich marzyłaś - maksymalnie długie,gęste,podniesione i jedwabiście gładkie.
Rewolucyjna szczoteczka 3D rozdziela rzęsy i każdą otacza warstewką tuszu,rozprowadzając go idealnie gładko,bez grudek.Super trwałe pigmenty gwarantują intensywność koloru,a mleczko z liści palmy - kopernicji odżywia rzęsy.


RECENZJA:
Jak dla mnie - bardzo fajny tusz na co dzień.Dobrze rozdziela rzęsy,ale niestety nie pogrubia...
Nie zmienia,to jednak faktu,że jest przyjemny w użytkowaniu,również dzięki szczoteczce,która rozczesuje rzęsy.Tusz się nie kruszy i nie osypuje.Nie zostawia grudek na rzęsach i trzyma się cały dzień.
Moja ocena,to 5/6.

A czy Wy miałyście styczność z tym tuszem?Jakie są Wasze odczucia? :)
Spokojnej niedzieli Wam życzę :*

21 komentarzy:

  1. A nie była do niego przekonana ;)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten tusz i bardzo go lubiłam :-)Lubiłam go właśnie za tę szczoteczkę :-) Ja również zaczęłam się rozglądać za rzeczami do Box'a :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go lubię:)ale szybko nie kupię, bo moje zapasy starczą na baaardzo długo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa akcja Zainspiruj się gwiazdą! ;)
    Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?!

    Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p

    Akcja tak jak wszystkie inne tego typu polega na tym, ze co tydzień dodajemy notkę o danej aktorce, piosenkarce itd., Wrzucamy zdjęcie gwiazdy a później wasza metamorfoza ;)

    Czekam na wasze zgłoszenia pod tą notką!!

    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda_22.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na początku on się nie podobał, bo sklejał mi rzęsy, ale jak troszkę podsechł odkryłam go na nowo i nawet polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go używam;) i muszę powiedzieć, że jest całkiem niezły;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam z nim styczności, ale słyszałam same pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam ;)
    ale efekt bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, chociaż chętnie bym go sprawdziła na swoich rzęsach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moje marne rzęski trochę za mało pogrubia..;(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam nie używałam..ale taki średniak chyba ;) szału nie robi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ten tusz całym sercem :) zużyłam już niezliczoną ilość opakowań, i zawsze do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Niedługo muszę kupić kolejne opakowanie ;]

      Usuń
  13. szczoteczka nie zachęca do stosowania ale sama się przekonałam, że czasami takie niepozorne szczoteczki dają super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Za bardzo się chyba przyzwyczaiłam do MF ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mialam go ale wyglada calkiem fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go :) Jak na razie jestem wierna Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń