piątek, 30 listopada 2012

RECENZJA - NEUTROGENA - ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA Z MALINĄ NORDYCKĄ!

Dzień Dobry Słoneczka moje :)
Witam Was ciepło i z małym uśmiechem na ustach,gdyż u mnie w Rzeszowie co jakiś czas pokazuje się słońce :) Mamy piątek,cieszę się,że ten ciężki i pracowity weekend dobiega powoli końca...
Jutro mam wolne w pracy i jak wszystko pójdzie dobrze spotkam się z moimi Dziewczynami :
- Iza : http://bellitkaa.blogspot.com/
- Ewa : http://malinowyswiat.blogspot.com/
- Jagoda : http://make-up-stories.blogspot.com/
Mam nadzieję,że Nasze spotkanie dojdzie do skutku,bo już dawno się nie widziałyśmy :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Kosmetyk ten wywołał u mnie wiele radości,gdyż planowałam jego zakup :)

NEUTROGENA - ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA Z MALINĄ NORDYCKĄ!
200 ml / ok.17,00 zł


Pragniesz,aby Twoja skóra codziennie dostawała to,czego najbardziej potrzebuje do nawilżenia?
Poznaj tajemnicę nowych produktów NEUTROGENA,które 3X poprawiają poziom nawilżenia skóry i sprawdź,jak Twoja skóra dzień po dniu staje się piękna,miękka i odżywiona.Zadbaj o swoje ciało.
Balsam NEUTROGENA Formuła Norweska z maliną nordycką sprawia,że Twoja skóra będzie miękka i  odżywiona dzień po dniu.


PRZEZNACZENIE:
- Odpowiedni dla skóry wrażliwej i suchej,zawiera witaminę E.
STOSOWANIE:
- Stosować codziennie na całe ciało najlepiej po kąpieli / prysznicu.

RECENZJA:
Tak jak się spodziewałam - nie zawiodłam się :) Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zakupu tego balsamu,ale moja Ania mnie uprzedziła i sprawiła mi tę radość.Balsam jest GENIALNY.
Jak dla mojej wrażliwej i bardzo suchej skóry chyba nie ma lepszego kosmetyku nawilżającego i odżywczego.Balsam ślicznie pachnie "zapach maliny nie jest dominujący - jest delikatny i przyjemny",łatwo się rozprowadza i dobrze wchłania.Przy regularnym użytkowaniu skóra rzeczywiście jest odżywiona,nawilżona i miękka w dotyku.Nie ma co się zastanawiać Drogie Panie,bo z NEUTROGENĄ my się zimy nie boimy :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy macie swoje ulubione kosmetyki z NEUTROGENY? :)

13 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy jakoś nie miałam noc z Neutrogeny.

    OdpowiedzUsuń
  2. raz miałam balsam z neutrogeny ale mnie nie zachwycił bo nie poradził sobie z moją wtedy piekącą i suchą skórą ale na ten chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam okazji stosowac kosmetyków neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kremy do rąk Neutrogeny, świetnie nawilżają dłonie. Cieszę się, że balsam się sprawdził :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam próbkę tego balsamu i nie przypadł mi do gustu ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubiłam balsam do ust z tej firmy. Balsamu do ciała jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jjeszcze nie miałam- może na fajnej promocji się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. TWOJA SWIETNA RECENZJA KTORA SPRAWILA,ZE BEDE POSZUKIWAC TEGO CUDENKA W PROMOCJI

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam balsam ale nie byłam zadowolona. Jednak na to cudo może się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupowałam nigdy produktów tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od jakiegoś czasu myślę o jego kupnie, a po twojej recenzji jestem jeszcze bardziej zachęcona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię balsam i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń