poniedziałek, 5 listopada 2012

RECENZJA - KNEIPP - OLEJEK DO KĄPIELI ARNIKA! + PACZKA :)

Dobry Wieczór.
Piszę do Was już drugi raz w dniu dzisiejszym - dlaczego?Gdyż jutro idę do pracy na 12H i prawdopodobnie po powrocie do domu,będę na tyle zmęczona,że będę marzyła jedynie o kąpiel oraz śnie.
W środę również posta nie będzie,ale to dlatego,że zaraz po pracy jadę do rodzinnego miasta - do domu,ale obiecuję,że 08.11.12 wszystko nadrobię :)Co mnie czeka oprócz czasu spędzonego z moją Kochaną rodziną?Spotkanie z moją przyjaciółką Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Już nie mogę się doczekać tego dłuższego weekendu z Rodziną :*


Co dzisiaj przyniósł mi listonosz ?
Paczkę od mojej Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :*
Za wszystko :)


Przygotowałam dla Was również RECENZJĘ produktu,który otrzymałam od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

KNEIPP - OLEJEK DO KĄPIELI ARNIKA "DOBRO MIĘŚNI I STAWÓW"! 20 ml / ok.25,00 zł


Rozgrzewający i odprężający olejek do kąpieli "Dobro Mięśni i Stawów" zawiera cenny ekstrakt z ARNIKI oraz naturalne olejki eteryczne z Cabreuva,Rozmarynu i Świerku.15-20 minutowa kąpiel w temp.36-38 stopni daje najlepsze efekty.Opakowanie 20 ml = 2 kąpiele.

RECENZJA:
Coś wspaniałego :) Przez ostatni czas - dużo pracowałam.Przyczyniło się to,do bólu mięśni oraz stawów.
Dzięki Ani znalazłam ukojenie :) Nie spodziewałam się,że olejek potrafi mieć tak dobre działanie,jestem w szoku!Jest on koloru żółtego i ma bardzo intensywny ziołowy zapach,który po wlaniu do wody unosi się w całej łazience ale również pozostaje na skórze.Ta buteleczka wystarczyła dla mnie na jedną kąpiel,która bardzo mnie odprężyła jednak efektu rozgrzewającego niestety nie zauważyłam.
Najważniejsze,że mój ból znacznie się zmniejszył,gdyby cena była niższa skusiłabym się na ten olejek ponownie.
Moja ocena,to 5/6.

Tak więc DOBRANOC Kochane i do zobaczenia 08.11.12 :)


Tak właśnie się czuję myśląc o DOM'u :):*

19 komentarzy:

  1. Nieźle się zapowiada ten olejek. Chociaż cena trochę odstrasza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna paczka :D ale Ci dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. olejek zapowiada sie nieźle.... to masło z Biedronki niestety źle wspominam;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten olejek. Miłych chwil z rodzinką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że cena wysoka.

    W sumie to miłego popołudnia hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taki drogi ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że paczka cała dotarła. Szkoda tylko,że ten olejek ma taką kosmiczną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zapomniałam, co było w tych paczkach :-) Fajnie, że olejek podziałał :*

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że spokojnie znajdziesz nawet i w aptece jakiś tańczy odpowiednik. Nie neguję, że olejek jest zły, broń Boże! Chodzi o to, że czasami firmy specjalnie zawyżają ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham olejki. Może wypróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  11. spodobało mi się u Ciebie,obserwuję! i również zapraszam do siebie do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy ten olejek :D ale ty masz dobrze z ta Gonia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pod choinką znalazłam identyczne perfumy Adidas

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten zapach perfum z Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń