sobota, 17 listopada 2012

RECENZJA - GARNIER - BODY - REGENERUJĄCE MLECZO DO CIAŁA! + PREZENT:)

Dobry Wieczór...
Tak,jak myślałam...SOBOTA - pomimo zimna - minęła mi w przyjemnej atmosferze :)
Spotkałam się z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Razem wybrałyśmy się na ZAKUPY - udane ZAKUPY :):):)
Co kupiłam? Tak jak planowałam...
Spodnie i sweter - jestem zadowolona :)
Dodatkowo zawitał do mnie LISTOPADOWY - Św.Mikołaj - Gonia :) DZIĘKUJĘ :*
Co dostałam?Zobaczcie same:*







Łakociami zaopiekowała się MAMA - smacznego MAMO :*

GARNIER - BODY - REGENERUJĄCE MLECZKO DO CIAŁA! 250 ml / ok.17,00 zł





Czy mleczko do ciała GARNIER Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry jest stworzone dla mnie?
* Zmiany temperatury,ocieranie o ubrania,zbyt twarda woda...
Twoja skóra wysusza się,ulega podrażnieniom?Szczypie,staje się szorstka,pewne jej strefy stają się chropowate?
Mleczko do ciała GARNIER Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry to pierwszy "opatrunek" w mleczku,który intensywnie odbudowuje skórę,nawet najbardziej podrażnione i wysuszone miejsca "łokcie,kolana".

Czym się wyróżnia?
*Jego oryginalna kanadyjska formuła z syropem z klonu błyskawicznie się wchłania,aby łagodzić uczucie szczypania i eliminować szorstkie strefy skóry.Skóra jest zregenerowana i odzyskuje komfort.

Jak działa?
* Działa jak "opatrunek" - jego kanadyjska formuła z syropem z klonu ,znanym ze swych właściwości gojących,wnika głęboko w naskórek i uczestniczy w odbudowie warstwy ochronnej skóry.

REZULTAT :
* Odbudowana,ukojona i nawilżona skóra ciała odzyskuje elastyczność i miękkość.

GARNIER Skin Naturals,to :
- Pierwszeństwo dla składników pochodzenia naturalnego pozyskiwanych dzięki metodzie ekstrakcji,która pozwala zachować ich jakość i czystość.
- Tolerancja produktów testowana dermatologicznie.




RECENZJA:
Od urodzenia jestem alergiczką...Początkowo była,to alergia pokarmowa,która z wiekiem zmieniała się w alergię na "chemię".Nie wszystkie kosmetyki mi służą...Poza alergią borykam się z problemem - bardzo suchej skóry.Pomyślałam więc,że GARNIER mi pomoże - i pomógł.Pomimo iż jego zapach nie należy do najpiękniejszych,to  jego działanie jest bardzo skuteczne.Przy regularnym stosowaniu tzw.wężowa skóra zniknęła z mojego ciała.Skóra jest nawilżona,gładka oraz jędrna.Już się nie martwię,szczególnie teraz w okresie jesienno - zimowym,że moja skóra nie będzie odpowiednio nawilżona - bo jest,dzięki GARNIER'owi :) Serdecznie polecam !
Moja ocena,to 6/6.

Spokojnej NIEDZIELI - ja uciekam na gorącą herbatę oraz ciasto mojej Mamy :)




26 komentarzy:

  1. To mleczko do ciała i mi pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna ta paleta :D
    też mam takę skórę ... muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W palecie są prześliczne kolory! Bardzo, bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ta paletę na samym początku przygody z wizażem... :) Kolory beżowo-złoto-miedziano-brązowe są nawet ok, dobrze napigmentowane, ale reszta bardzo słabiutko niestety.
    Na początek fajna paleta żeby się pobawić, kosztuje grosze, ale po jakimś czasie pojawia się niedosyt :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta paleta ! :) a jak z jakością cieni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z jakością cieni?Hmmm...
      Nie wiem,jeszcze ich nie używałam,ale odpowiedź Anastazji B. odpowiada na Twoje pytanie :)

      Usuń
  6. Dostałaś tę paletkę? Jaka wielka ona!

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ale dużo tego :)
    świetna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jedno z lepszych, zawsze lubiłam te mleczko ;) nie używam bo lubię nowości ale naprawdę polecam..jeśli ktoś nie zna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej ile cieni :D Na pewno nie zabraknie Ci żadnego koloru przez długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie są boskie , interesujące kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą paletę jest boska ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze lubiłam mleczka do ciała Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń

  14. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,jest mi bardzo miło,to czytać :)

      Usuń
  15. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ta paletkę :) Uwielbiam całym sercem ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow ja jestem pod wrazeniem tej palety cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. JA też jestem pod wrażeniem tej palety :)

    OdpowiedzUsuń