poniedziałek, 26 listopada 2012

RECENZJA - DAIRY FUN - MLECZNY PUDER DO KĄPIELI!

Dobry Wieczór Moje Panie.
Jak Wasze samopoczucie po weekendzie?Bo u mnie...Kiepsko - jestem jeszcze bardziej chora niż wcześniej a na wizytę u lekarza niestety nie mam czasu...Jutro muszę odwiedzić aptekę i uzbroić się w porządną dawkę leków,które "mam nadzieję" postawią mnie na nogi,ale...
Nie o tym będzie dzisiaj mowa.Jak wiecie ostatnio dostałam BOX'a od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM - znalazł się w nim produkt,który jako pierwszy został przeze mnie rozpieczętowany :) Już kiedyś pisałam Wam o pudrach do kąpieli firmy Dairy Fun - dzisiaj będę pisała o następnym :)

DAIRY FUN - MLECZNY PUDER DO KĄPIELI - BRZOSKWINIA&MANGO! 650 g / ok.22,00 zł



Puder do kąpieli Dairy Fun - to aromatyczna kąpiel w wannie pełnej piany :)



RECENZJA:
Tak,jak Wam już kiedyś pisałam - jestem zakochana w pudrach do kąpieli Dairy Fun.
Jest dla mnie obojętne jaki akurat kupuję zapach,bo wiem,że i tak będę zadowolona.
Ten,który dostałam od Ani wystarczy mi na długo,gdyż jego pojemność,to aż 650 g.
Na kąpiel wystarczy 1-2 łyżeczki,żeby wanna zapełniła się pianą.
Puder pięknie pachnie - zapach ten pozostaje na skórze :) Nie uczula,nie podrażnia - jest niesamowity.
Ponownie - POLECAM !
Moja ocena,to 6/6.

Spokojnego wieczoru Wam życzę :*

29 komentarzy:

  1. muszę wypróbować, bo sama nazwa - puder mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musi fajnie pachnieć:) a ja nie mam wanny:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze piankę robi więc na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo - muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tez uwielbiam te pudry, a opakowania maja boskie (te krowki) :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zapowiada :) Jakoś zawsze mi szkoda było kasy na kota w worku, ale następnym razem go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder? wow pierwszy raz o tym słysze! fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudru do kąpieli to ja jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja drżałam o dzbanuszek. Właśnie pierwszy rzut jak zamawiałam,przyszedł cały potłuczony. Widać dobrze go zapakowałam :p Cieszę się, że Ci pasuje. Zapamiętałam, że go lubisz i przysłałam cały dzban :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. też go dostałam kiedyś w prezencie, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś wspaniałego:) Koniecznie muszę kiedyś sama się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny dzbanuszek :) Idealny pomysł na prezent ;)) Kiedyś miałam też mleczny puder do kąpieli ale w mniejszym opakowaniu :)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam kiedyś ale nie byłam nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię sole do kąpieli, ale pudru jeszcze nie używałam. Kusisz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te ich opakowania;) są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze widzę puder do kąpieli :) opakowanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie bardziej niz puder interesuje ten sliczny dzbanuszek ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ich produkty;) Opakowania robią naprawdę piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudru nie używałam, ale mam piling i sprawuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń