czwartek, 1 listopada 2012

RECENZJA - BINGO SPA - SZAMPON KOLAGENOWY Z KWASAMI OWOCOWYMI!

Dobry Wieczór :)
Jak Wam minął dzień Drogie Panie - może nie powinnam o,to pytać - bo jak mógł minąć...
Ja z racji tego,że nie mogłam pojechać do rodzinnego miasta,aby odwiedzić groby bliskich zajęłam się generalnymi porządkami oraz pakowaniem BOX'a dla Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ :)
Mój "M" pojechał do siebie,więc śniadanie,obiad i kolację zjadłam sama...



Ale nie o tym będzie dzisiaj mowa...Przygotowałam dla Was,krótką RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w BOX'ie od Marioli : http://zmalowanalala.blogspot.com/ :)

BINGO SPA - SZAMPON KOLAGENOWY Z KWASAMI OWOCOWYMI! 500 ml / 12,00 zł



Szampon kolagenowy Bingo Spa z kwasami owocowymi nawilża i wzmacnia włosy,regeneruje ich strukturę.

KOLAGEN - chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia,intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy,odbudowuje ich strukturę.
Powoduje,że włosy są przyjemne i miękkie w dotyku.Dzięki silnym właściwościom błonotwórczym kolagen,tworzy na powierzchni włosów cienki film ochronny,który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia.

RECENZJA :
Szampon idealny już znalazłam - jest,to TIMOTEI - uwielbiam go! Jednak nie powstrzymało mnie,to od przetestowania tego otrzymanego od Marioli.Miałam już wcześniej styczność z kosmetykami z Bingo Spa  w tym z Jedwabnym Serum do mycia włosów.Jak dla mnie wszystkie ich kosmetyki pachną tak samo.
Nie wiem czy jest,to plus czy minus.Działanie...Myje i nawilża,ale żadnych właściwości odżywczych nie zauważyłam - włosy wypadają mi garściami.Z rozczesywaniem ich po umyciu również jest problem.
Moja ocena,to 3/6.

A czy Wy lubicie kosmetyki z Bongo Spa? Jak Wasze wrażenia?:)
DOBRANOC:*

P.S Zapraszam Drogie Panie na KONKURS organizowany przez : FASHION FROM MY LIFE :
http://fashionfrommylife.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!:)


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wymiana "niespodzianka" - > kosmetykami dobieranymi na podstawie Karty Informacyjnej Blogbox :)

      Usuń
    2. ooo ciekawe. Na początku 2013 przeprowadzam się z powrotem do Londynu, jakbyś chciała wypróbować tamtejszych kosmetyków w ramach takiego BOX'a to daj wtedy znać :)

      Usuń
  2. W tym tygodniu dostałam paczkę od bingo spa, więc zaczynam testowanie ;))

    Hm a dzień? Trochę smutno..:(

    OdpowiedzUsuń
  3. To szampon nie dla mnie, bo mam ogromny problem z rozczesywaniem włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam żel pod prysznic z Bingo spa i sprawuję się bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już jeden szampon borowinowy z tej firmy i nie jestem zachwycona więc na ten również się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypas:)) Narobiłaś mi smaka na gorącą czekoladę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o nim;) ja teraz testuje z ziaji na przetłuszczające się włosy i zobaczymy jak to będzie z nim;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam szampon i maskę do włosów BingoSpa przeciwłupieżowy. Ostatnio moja skóra głowy szaleje. To jest ta seria z błotem z Morza Martwego. Szampon plącze włosy ale myślę, że ten duet mi pomaga. Zobaczymy za jakiś czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy dla mnie byłby dobry? Kiedyś pewnie będzie okazja sprawdzić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam styczności :) ale ostatnio zastanawiałam się czy go kupić ale raczej już go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś wypróbuje. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja wstyd się przyznac nigdy nie miałam nic z Bingo spa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kakao ;3 ;D
    fajny blog! ;) zapraszam do siebie:
    http://kingssandqueens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie smakowitości mmmmm :) kakao <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jeszcze nie mialam okazji wyprobowac kosmetykow z Bingo SPA ale tak kusicie na nim na bloggerze ze napewno musza kiedys wpasc w moje lapki :D

    OdpowiedzUsuń