sobota, 3 listopada 2012

RECENZJA - AVET PHARMA - MEGA KRZEM! + ZAKUPY!

Dobry Wieczór :)
Weekend - jak,to dobrze brzmi :) Zważając na,to iż jest WOLNY :)
Randka,zakupy - czego chcieć więcej - mój facet potrafi poprawić mi humor :):*
Za chwilę kąpiel...Długa,aromatyczna,odprężająca :):):)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który przyjmowałam jakiś czas temu.
Obecnie również jestem w trakcie kuracji suplementem diety "ale już innym",który ma mi pomóc w walce z nadmiernym wypadaniem włosów.

AVET PHARMA - MEGA KRZEM! 60 tabletek / ok.10,00 zł


CHARAKTERYSTYKA :
Jakie znaczenie dla włosów i paznokci ma krzem, metionina, witaminy i minerały oraz miedź?
Krzem pełni ważną rolę w procesie tworzenia tkanki łącznej, keratyny i kolagenu, istotnych składników włosów i paznokci. Jeden gram zdrowych włosów zawiera 100 µg krzemu. Szczególnie bogaty w ten pierwiastek jest ekstrakt z pędów bambusa, który zawiera ponad 70 mg przyswajalnej krzemionki. Ekstrakt ze skrzypu polnego jest naturalnym źródłem krzemu. Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości krzemu, już jedna kapsułka MEGA KRZEMU z metioniną suplement diety pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie.
Aminokwas L-metionina stanowi materiał budulcowy włosa, musi być dostarczana do organizmu z pożywieniem.
Witaminy, szczególnie biotyna, wraz z minerałami współdziałają w wytwarzaniu przez organizm substancji bioaktywnych, odpowiedzialnych za zdrowy wygląd włosów i paznokci.
Miedź jest niezbędna dla prawidłowej barwy (pigmentacji) włosów.



Wyciąg z pędów bambusa, wyciąg ze skrzypu polnego, metionina, 16 witamin i minerałów, w tym miedź. 300 mg wyciągów zawierających naturalny krzem
  • metionina
  • witaminy i minerały
  • miedź

Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:
  • przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
  • przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
  • w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci


RECENZJA:
Hmmm...Od dłuższego czasu mam kłopoty z nadmiernym wypadaniem włosów i ratuję się dosłownie wszystkim - tabletki,witaminy,szampon...I nic.
Postanowiłam spróbować suplementu diety MEGA KRZEM.
Wybrałam całe opakowanie i zauważyłam poprawę - włosy wypadały mi w znacznie mniejszych ilościach niż przed rozpoczęciem kuracji - byłam zadowolona - na krótko.Już po tygodniu od zakończenia stosowania kuracji - włosy znów zaczęły mi wypadać - w takich ilościach jak przed stosowaniem suplementu diety MEGA KRZEM - zawiodłam się i za razem przerzuciłam na inny suplement diety - mam nadzieję,że będzie bardziej skuteczny niż MEGA KRZEM.
Moja ocena,to 3/6.

No i dzisiejsze ZAKUPY :p
Nic szczególnego nie kupiłam,ale...Nic tak nie cieszy,jak właśnie ZAKUPY :)




Co kupiłam?

* PEPCO :
- Bielizna 2 szt. / 3,99 zł
- Zegarek / 4,99 zł
* C&A :
- Koszulka / ok.23,00 zł
* Super Pharm :
- Skrzyp Strong 30 szt. / 5,99 zł
- Magnez + Multiwitamina 20 / 24 szt. / 6,99 zł
- Vademecum / 4,99 zł
* WISPOL :
- Sól do kąpieli / ok. 2,50 zł
- Maseczka oczyszczająca / 1,99 zł
- Korektor FLOS LEK / 11,99 zł
* TESCO :
- WAKE UP! żel pod prysznic / 5,99 zł
- GLAMOUR / 4,99 zł
* Home&You :
- Pudełko "na kosmetyki " / 7,50 zł

A jak Wam mija weekend Drogie Panie?
Jakieś plany ?:*

P.S Zapraszam Was Drogie Panie na ROZDANIE,które organizuje COSMETICS FREAK : http://cosmeticsfreak.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)



17 komentarzy:

  1. kochana gdzie Ty to wszystko trzymasz? ja też mam chęć na kąpiel i to właśnie zaraz zrobię ♥ fajne majteczki ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka zapełnionych szafek oraz szuflad :)

      Usuń
  2. U mnie również się za bardzo ten suplement nie sprawdził, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh też się muszę wybrać na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mozesz napisac potem jak sprawdzil sie ten tescowy zel? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm..ciekawe jak sprawdzi się u mnie...dzisiaj mija dopiero 4 dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę, że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę merz special:) Ale zakupki udane, gazetka do poczytania nawet:))

    OdpowiedzUsuń
  8. spore zakupy i widzę, ze bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze i moje włosy wołają o jakąś pomoc, muszę coś dla nich odpowiedniego znależć

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie energetyzujące zakupy,a żel jest fioletowy nawet nie widziałam fajny był ten biały ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem,bo nie mam jeszcze białego :D

      Usuń
  11. ja rowniez stosowalam mega krzem i mam do niego mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdanie :) Lubię Balea :)

    OdpowiedzUsuń