piątek, 16 listopada 2012

Przesyłka + SALE :)

Witam...
Jestem już w DOM'u.Pogoda nie dopisuje i nie sprzyja spacerom oraz pozytywnemu nastawieniu do czegokolwiek...Jutro SOBOTA - wybieram się na zakupy...Mam kilka planów zakupowych,które mam nadzieję,że jutro spełnię.Chciałabym się spotkać z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/,ale okoliczności nie sprzyjają Naszemu spotkaniu...
Jeszcze przed przyjazdem do domu otrzymałam przesyłkę od Pani Magdaleny Pawłowskiej :
http://pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM :)






Do przetestowania otrzymałam dwie nowości do pielęgnacji twarzy,ale i kosmetyki do pielęgnacji włosów suchych,zniszczonych,z tendencją do wypadania.
Obecnie moje włosy nie są w najlepszym stanie,także ratuję się czym tylko mogę...





Odnośnie SPRZEDAŻY mam Wam do zaoferowania NOWĄ kurtkę oraz buty.
Rzeczy te są własnością mojej siostry ciotecznej Weroniki,także po wszelkie informacje dotyczące tych rzeczy oraz dodatkowe zdjęcia odsyłam Was na jej e-mail :

weronika.hilgert@facebook.com









Życzę Wam udanego oraz obfitego w zakupy weekendu :):*


26 komentarzy:

  1. jakie cudowności znów do testów :) przyjemnego testu ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, Tobie także weekendu obfitego w zakupy życzę:)
    Świetna paczuszka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu super współpraca :) Miłego testowania.
    Też widzę, jesteś z Rzeszowa, fajnie i ten sam wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie wybieram do Lublina w niedziele;) musze sie troszke obkupic;p

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na spotkaniu blogerek dostałam wiele kosmetyków do testowania, koniecznie zajrzyj do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczuszka, udanych testów życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testuj i koniecznie dziel się wrażeniami:)) Ale buty extra, pełen wypas:))

    OdpowiedzUsuń
  8. oo to miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na efekty jak się sprawdza ;)
    buty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety mam weekend w pracy! ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletki są świetne ;) trafiło nam się, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kosmetyki dostałaś do testów :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna współpraca ;-)
    Przy okazji zapraszamy Ciebie na nasze rozdanie:
    http://pissing666.blogspot.com/2012/11/organizujemy-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna współpraca, lubię Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam Cię do zabawy http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/11/akcja-maliny-jesienne-umilacze.html

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna ta paczuszka od Pharmaceris :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna paczuszka :)) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń