środa, 28 listopada 2012

Organizer Ślubny :)

Dzień Dobry Moje Panie...
Czy u Was również jest deszczowy,pochmurny dzień? Bo u mnie niestety tak,ale nie przejmuję się tym za bardzo,gdyż dzisiaj i jutro pracuję w takich godzinach,że praktycznie cały dzień spędzę w pracy...
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo nietypowym postem...
Otóż...Od niedawna planujemy z moim narzeczonym się pobrać,jest to jeszcze odległa data,gdyż ślub i wesele planujemy na rok 2015,ale rzecz najistotniejszą - czyli salę weselną jedziemy obejrzeć i mam nadzieję zarezerwować już przed świętami - trzymajcie proszę kciuki żeby wszystko się udało :*
W związku z faktem,że jestem bardzo pedantyczną osobą i lubię mieć wszystko w okół siebie na tip - top zdecydowałam się na zakup : Organizera Ślubnego :)


Organizer Ślubny - jest odpowiedzią na realne potrzeby młodych par planujących ślub i wesele.
To produkt innowacyjny,o merytorycznej treści wzbogacony profesjonalnymi zdjęciami o tematyce ślubnej.
Został stworzony z pasji i chęci podzielenia się własnymi doświadczeniami z innymi.

Cena : 54,00 zł


Co myślicie na ten temat?
Czy wiecie gdzie można dostać podobny organizer? Ja do tej pory znalazłam tylko dwa na ALLEGRO - także jeżeli wiecie gdzie w sieci,bądź w Rzeszowie można dostać podobny - dajcie proszę znać :):*

POZDRAWIAM :*

35 komentarzy:

  1. ja już jestem po swoim slubie ;) no przyznaje organizacja wazna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś może i mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki i zazdroszczę :) a organizer fajna sprawa, też jestem osobą pedantyczną więc doskonale cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już ślubu nie planuję, ale przyznam, że bardzo ważna jest organizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja biorę ślub w maju:D
    Ogranizer mam. Taki trochę ubogi.. dostałam za darmo na targach ślubnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. może masz ochotę na jedną z dwóch książek na ten temat które mam na zbyciu?;) ja też już po i do niczego mi się nie przydadzą:/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja biorę w czerwcu a moim organizerem jest po prostu zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i oczywiście cierpliwości, bo to ona w przygotowaniach będzie najwazniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny organizer :-) Ach, planowanie ślubu :-) Piękna rzecz. Przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Ale tyle czasu od rezerwacji do ślubu bym nie wytrzymała:) My załatwiliśmy wszystko w niecałe 9 miesięcy,
    a i tak brakowało mi już cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo niecierpliwa i pomimo iż do wszystkiego jeszcze szmat czasu,to ja już bujam w obłokach i planuję jak szalona :p

      Usuń
  11. pomysl jest swietny;) sama z niego skorzystam jak juz przyjdzie pora;)

    no i gratuluje;))

    OdpowiedzUsuń
  12. termin rzeczywiście odległy - 2015! Ciekawe co będzie się działo za 3 lata:) A organizer jest bardzo przydatną sprawą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety - w moim rodzinnym mieście właśnie z takim wyprzedzeniem trzeba rezerwować salę,żeby móc wziąć ślub w dogodnym dla siebie terminie :)

      Usuń
  13. Gratuluję :) My też w sumie rezerwowaliśmy salę, zespół i catering ok. 2-1,5 lata wcześniej :)
    Za organizer służył mi zwykły zeszyt w kratkę - mam go do tej pory :)
    A taki organizer wg mnie jest niepotrzebny, bo wszystkie informacje w nim zawarte, a nawet więcej znajdziesz na blogach, stronach i forach internetowych :) Mi bardzo pomógł wizaż ;)
    A jeśli chcesz coś podobnego to mogę się podzielić ebookiem "Udane wesele" - korzystałam z ich list oraz na podstawie rozdziałów uzupełniałam mój zeszycik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, właśnie wydaje mi się, że taki organizer to fajna rzecz. Będzie jak pamiętnik po wielu latach, ze świetnymi wspomnieniami. Dlaczego to wszystko nie ma być fajnie oprawione? :-)Poza tym piszesz, że "na blogach, forach i stronach internetowych", sama zobacz ile skakania, a w takim organizerze wszystko jest poukładane w jednym miejscu :-) Ale to moje zdanie, dla fajna rzecz. Sama miałam ślub bez zbędnych bajerów (historia nie na komentarz) i nie mam takich fajnych pamiątek. Także, będą super wspomnienia :-D

      Usuń
    2. ***dla mnie fajna rzecz ;-)

      Usuń
    3. A ja się zgadzam ze Słonecznikiem;)
      Jak dla mnie organizator i to w takiej cenie jest mega zbędny. Nie wierze, że wszystko co tam jest by mi się podobało. Co innego założyć swój organizer i zbierać tam zdjęcia wyszukane z neta, książek itp.
      Ile jest kobiet tyle jest gustów więc wątpię żeby jeden taki organizer był idealny dla danej kobiety.
      Sama planuje ślub i np listę gości po prostu mam na komputerze bo ktoś odmówi, kogoś się doda- zmieniasz szybko i skutecznie nie bazgrząc po zeszycie. skoro ktoś jest pedantyczny to wątpię żeby organizer z takimi notkami był miły do czytania;)

      Ponadto każdy region ma inne tradycje i wątpię, żeby one były umieszczone w danym organizatorze więc i tak musisz sięgnąć po info gdzie indziej.

      Zrobienie własnego organizatora ewentualnie może być przydatne, ale jak dla mnie kalendarz i word w zupełności wystarczają.

      Usuń
    4. Z moim trybem życia i pracy nie będę miała czasu na tworzenie "organizera" z zeszytu - zbierania w nim wszystkiego - wolę kupić gotowy i mieć pamiątkę - a jak,to mówi moja mama,że będzie ze mnie prawdziwa "Bridezilla" - wolę więc dla świętego spokoju wszystkich w rodzinie mieć taki organizer :)

      Usuń
    5. Ale Wy piszecie o samych konkretach...jest jeszcze coś takiego jak wspomnienia. Ja lubię namacalne rzeczy, zapach papieru, widok odręcznych notatek. To chyba są najważniejsze rzeczy, widzieć jak się planowało lub miało rozterki czy zrobić tak czy inaczej. Taki organizer będzie sentymentalną pamiątka. Komputer nie pachnie, nie wyciągniesz go z dna szuflady za parę lat, nie siądziesz z nim przy kubku gorącej czekolady i nie powspominasz z sentymentem. Ja jestem typem romantyczki i w świeci tak bardzo zmechanizowanym lubię takie tradycyjne rzeczy, żeby się nie zatracić... :-)

      Usuń
    6. Dlatego zaopatrzę się w taki organizer,aby za jakiś czas,móc z powrotem do niego wrócić i przypomnieć sobie cały okres planowania tego WAŻNEGO dnia :)

      Usuń
    7. Miałam w planach taki organizer, ale skończyło się na folderze na komp. Ja zaczęłam organizować ślub rok przed i mam nadzieję, że się ze wszystkim ogarnę :) Jestem w gorącej wodzie kąpana także już prawie wszystko załatwione. Teraz tylko odliczam pozostałe 200 dni do ślubu :D

      Usuń
  14. Wspaniały pomysł :D Ja mam ślub w sierpniu i nie ma organizera :/ Hmmm chyba to będzie nowe życzenie dla Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, taki organizer ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudo :) jak będę brać ślub sprawię sobie coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy taki organizer. Ja miałam "Poradnik Panny Młodej".

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli zacznę w końcu planować własny ślub, to na pewno zaopatrzę się w taki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. organizer fajna sprawa, nam prawie wszystko zorganizowali rodzice moi bo my byliśmy za granicą w tamtym czasie (zresztą dalej byliśmy) i było super

    OdpowiedzUsuń
  20. oo faktycznie. To może być bardzo fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję kochana, to przede wszystkim! :)

    a i taki organizer, fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Ci bardzo serdecznie;) Organizacja wesela to poważna sprawa wiadomo że to wyjątkowy dzień i życzę Ci by był idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  23. napewno bardzo prydatna i majaca wiele informacji rzecz :D
    a tak wogole to chcialam ci bardzo pogratulowac i oczywiscie trzymam kciuki za twoj wspanialy dzien :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny ten organizer ja właśnie taki bym kupiła :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń