poniedziałek, 19 listopada 2012

Odrobina prywaty.

Hello.
Dzisiaj nie będzie żadnej RECENZJI - dlaczego?
Wybieram się z Mamą do kina :) Pierwszy raz w życiu idziemy razem do kina - wiem,to dziwne,ale w Starachowicach szczerze mówiąc nie ma gdzie razem wyjść.
Na jaki film się wybieramy?

Saga Zmierzch - Przed Świtem!
Część II.






TAK - obie jesteśmy fankami każdej części tego filmu :)
Już nie mogę się doczekać ZAKOŃCZENIA,ale dzisiaj moja ciekawość zostanie zaspokojona :)

W ostatnich dniach dużo myślałam nad zakupem dobrego ORGANIZERA / DZIENNIKA / PLANERA.
Jak zwał,tak zwał...Mam tylko kłopot...Gdzie taki ORGANIZER / DZIENNIK / PLANER dostanę?
Może Wy mi pomożecie?

Znalazłam już jeden,który przykuł moją uwagę.Sklep internetowy Lots Of Dots :
http://lots-of-dots.pl/index.php - ZAPRASZAM :)
Ma w swojej ofercie wiele przydatnych i interesujących gadżetów :)





Zobaczcie same :





52 zł





39 zł





37 zł

Przeglądając zawartość strony można zwariować z zachwytu - tyle wspaniałych rzeczy w jednym miejscu - zajrzyjcie koniecznie :)
Wczoraj miałam okazję pobuszować odrobinę po sklepach internetowych i przez przypadek natknęłam się na : "Twój podręczny uspokajacz" - autorstwa Hanley Kate.





Czy słyszałyście coś na jego temat? Mnie bardzo zaciekawił,więc planuję zakup,ale nie pogardziłabym recenzją na jego temat :)

OPIS :

Twój prywatny łyk relaksu :

    * Miałaś zły dzień?
    * Czujesz się zestresowana, zmęczona, sfrustrowana?
    * Chcesz odetchnąć i nabrać sił na kolejny dzień, tydzień, rok?

Ta napisana lekkim językiem książka jest genialna i naprawdę pomocna.
Trzymaj ją na biurku i na stoliku przy łóżku, a stres nie dopadnie Cię ani w dzień, ani w nocy.
   

Twoje rozkosznie zdrowe życie :

Czy czasem wydaje Ci się, że Twoje życie jest nieustannym pasmem frustracji i stresu? Czy zdarzają Ci się dni wściekle najeżone przeszkodami i utrapieniami, zarówno w pracy, jak i domu? Czy nawarstwiające się dolegliwości fizyczne sprawiają, że pod koniec dnia jesteś kompletnie wypompowana i zdemotywowana?

Przestań pocieszać się śmieciowym jedzeniem, espresso czy kolejnym kieliszkiem czegoś mocniejszego. Zamiast tego proponujemy Ci metody zatroszczenia się o siebie, które skutecznie i trwale wyeliminują dolegliwości Twojego ciała, umysłu i duszy.

Książka ta jest znakomitym remedium na wszelkie niedogodności życia. Zawiera zestaw prostych ćwiczeń, które możesz wykonać w dowolnym czasie i miejscu. Dzięki nim osiągniesz spokój, nie będziesz miewać koszmarów, poczujesz w sobie więcej energii, staniesz się mniej podatna na wahania nastroju — po prostu zaczniesz bardziej cieszyć się życiem!

    * W pracy: rozmowa kwalifikacyjna, przepracowanie, publiczne wystąpienia, ważne spotkanie, kłótnia z szefem.
    * Miłość i przyjaźń: zrywanie, przeprosiny, przekazywanie i odbieranie złych wieści, kłótnia, przebaczanie.
    * Dolegliwości fizyczne: kac, ból głowy, bóle żołądka, czkawka, bezsenność, PMS, przeziębienie.
    * Stany emocjonalne: rozdrażnienie, strach, przygnębienie, poczucie winy, rozpacz.
    * Życiowe zmiany: ślub, ciąża, rozwód, choroba, śmierć kogoś bliskiego.
    * W miejscach publicznych: tłok, korki, agresja, spóźnienie, zabłądzenie, choroba lokomocyjna.
    * Życie towarzyskie: pierwsza randka, poznawanie nowych osób, przyjmowanie gości, publiczna gafa.

Przyjemnego popołudnia Wam życzę :*

32 komentarze:

  1. Aaaaa! Uwielbiam Sagę Zmierzch!
    Cała seria przeczytana w tydzień ;)
    Niestety moja mama nie przepada więc raczej z nią nie pójdę. No cóż kogoś się wyciągnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno fajne są takie wyjścia z mamą:) nie słyszałam o tej książce, ale już umiem sobie odpowiedzieć na te pytania więc pewnie kupiłabym ją na prezent np.dla 16-letniej siostrzenicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama nie lubi wszystkiego co związane z wampirami więc raczej nie wybrałaby sie ze mną na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwazaj tylko na momenty kiedy beda urywac glowy, to obrzydliwe, jak dobrze ze wampiury nie krwawia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za Sagą Zmierzch.
    P.S. Co się stało, że zraziłaś się, do hydrolatów ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam oleju do mycia twarzy z użyciem hydrolatu i wysypało mnie tak okropnie,że szkoda pisać :-/

      Usuń
  6. Ja też dziś idę na Zmierzch :D

    Ja zakupiłam Multiplaner - jest świetny :)
    A stronka z akcesoriami boska :)

    O książce jeszcze nie słyszałam, ale chętnie przeczytam jakąś opinię na jej temat jak już ją kupisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja film widziałam w sobotę:) Daj znać jakie wrażenia. Mi się podobało:) Szczegółów nie zdradzam, ale scena Jacoba z ojcem Belli dla mnie bomba:) Pozdrawiam i miłego oglądania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jak fajnie, że z Mamą mogłaś się wybrać. Ciekawa jestem jak wrażenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się wybieram na film;) mam nadzieję, że będzie warto!;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wybieram się na film, uwielbiam tą serię :D A książki jeszcze lepsze :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas mamy zamiar z klasą na ten film pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za Zmierzchem ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ide na Zmierch w środe;p juz dawno temu przeczytałam całą książke, wiec wiem jak się zakonczy, ale i tak chętnie pójde zobaczyc ekranizacje;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj byłam z koleżanką w kinie na tym filmie, obie żałujemy, że to już koniec. A rzeczy z podanej strony są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. mają prześliczne portfele... moze sie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam na filmie, będziecie z mamą na pewno zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  17. Do zmierzchu mnie raczej nie ciągnie, ale myślę, że i tak kiedyś obejrzę : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja byłam wczoraj na `Zmierzchu` ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo..Justynka, Ty jesteś ze Starachowic ?? :)
    Proszę Cię o więcej szczegółów bo ja tam bywam i pierwszy raz czytam o blogerce ze Starachowic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywam bo dwie siostry przeprowadziły się tam i odwiedzam je :) Mieszkają, pracują :) Kiedyś bywałam bardzo często w Starachowicach, teraz już trochę rzadziej ale już mam pomysł, żebyśmy się kiedyś zgadały i spotkały :*

      Usuń
    2. Z ogromną przyjemnością:*

      Usuń
  20. to miałyście wieczór z wampirem :D
    ja poczekam na DVD i też chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kalendarze widziałam ostatnio w empiku :) Ja w zeszłym roku kupiłam zwykły kalendarz z gazety (TWIST bodajże) a w tym roku kupiłam zwykły "kołozeszyt" w kartkami w kratkę i jak mi się nudziło to sama zrobiłam sobie kalendarz na, że na każdej kartce były po 3 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś ze Starachowic? To bardzo blisko Mojego rodzinnego miasta;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne rzeczy ma ta firma. :) Marzy mi się taki kalendarz.
    Mnie nie wciągnął zmierzch ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez sie nie moge doczekac az zobacze ostatnia czesc sagi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w kinie na ostatniej części Zmierzchu. Zachwycona byłam i wcięło mnie w fotel. Mi podręczny uspokajacz się podoba i ostatni kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham przed Świtem :) Też nan tym byłam :)

    OdpowiedzUsuń