niedziela, 4 listopada 2012

MIKOŁAJ tuż tuż tuż :)

Hello :)
NIEDZIELA - ciepła,słoneczna - leniwa :)
Tak sobie myślę,myślę i myślę...Postanowiłam stworzyć swoją listę kosmetycznych marzeń a może właściwie będą,to życzenia,które kiedyś uda mi się spełnić :)
Zanim jednak przystąpię do jej tworzenia,chciałam Was poinformować o usunięciu z bloga zakładki SALE - nie było chętnych na kosmetyki,które chciałam wymienić bądź sprzedać - dlatego zdecydowałam się tę zakładkę usunąć.


MOJA LISTA MARZEŃ / ŻYCZEŃ :

1. Marc Jacobs - DOT!


2. Marc Jacobs - OH LOLA!


3. Lady Gaga - FAME!


4. DERMACOL - podkład 208!


5. EVA NATURA - HERBAL GARDEN - dwufazowy płyn do demakijażu oczu!


6.  TANGLE TEEZER - szczotka!


7. MAX FACTOR - Lasting Performance - podkład 106!


8. DAX COSMETICS - PERFECTA - BODY - peeling do rąk!


9. FARMONA - SWEET SECRET - zestaw KOKOSOWY!


10. WIBO - pomadka ELIXIR - nr. 5!


11. MAYBELLINE - pomadka SuperStay 14H - nr. 610 BEIGE FOR GOOD!


12. SLEEK - Au Naturel!


13. SLEEK - Sheer Cover Lipstick!


14. MISSIU - bransoletka !


Czy coś jeszcze mi się marzy?Sama nie wiem :)
A Wy? Macie już gotową listę marzeń / życzeń ? :)

36 komentarzy:

  1. Ojj, ja też muszę taką listę stworzyć, niedługo moje urodziny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. TT to i mi się marzy oj marzy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajna lista ;)
    ja jeszcze nie mam, ale tez przydałoby się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna lista :) perfumami Lady Gagi też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To podsun tam Mikolajowi listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojego "MIKOŁAJA" limit prezentów został wyczerpany :p

      Usuń
    2. To w takim razie co dostaniesz od swojego Mikołaja ?

      Usuń
    3. No pisałam wyżej,że limit prezentów mam już wyczerpany :p
      Więc już nic nie dostanę :)

      Usuń
  6. Kilka kosmetyków z tej listy mam :) Najbardziej lubię peeling do rąk z Perfecty :)
    Moja lista również istnieje, ale nie widział jej nikt poza mną bo jest długa i skomplikowana hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. taka lista jest przydatna dla znajomych ktorzy zastanawiają się nad prezentem :) Sama taką zrobiłam ale krótką i kosztowną;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaczęłam dziś kompletować moją nową listę : )

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna lista :D ja sama mam zamiar stworzyć coś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z taką listą ;) ja jeszcze takowej niestworzyłam;p

    OdpowiedzUsuń
  11. już święta poczułaś ?

    moja lista pewnie byłaby tak dłuuuuuga że Mikołaj by zbankrutował! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna lista,miałam próbkę perfumu Lady Gagi. Długotrwały,ładny zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna lista! dużo rzeczy mnie też pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja lista jest dość duża w każdym razie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby Twój mikołaj zobaczył tego posta i był hojny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dermacol mam-chwalę sobie. Ale chciałabym spróbować Exicipal Pigmentcreme :) A na Celię też jestem łasa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka z tych rzeczy chyba dopiszę do swojej :P

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam znajomym powiedzieć, co chcę dostać na urodziny to nawet 1 rzeczy nie umiałam na szybko wymienić :P ciężko jest wymyśleć sobie wish liste :) a TT szczotka, powienna być na 1 miejscu! moim zdaniem rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, sama marzę o Marc Jacobs - Dot :-) Może uda mi się na święta spełnić to marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezła lista, życzę abyś otrzymała choć kilka z tych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeeej, ja w ogóle o tym nie myślę :D Życzę Ci, żeby Mikołaj podrzucił Ci coś z te listy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ej! ale ten płyn mi się wydaje że jest w tym rosie co ty pracujesz;D wczoraj tam byłam i tak mi coś świta że tam jest,albo mam już zwidy;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - jest u mnie,ale wiesz...MIKOŁAJ :p

      Usuń
  23. Ajj już masz listę prezentów, ja jeszcze muszę sięzastanowić. Szcotkę mam i polecam:)) niedługo będzie u mnie na blogu notka na ten temat:))

    OdpowiedzUsuń
  24. MAX FACTOR - Lasting Performance - podkład 106!

    używam od dawien dawna i baaardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna taka lista :) ja tam nie mam co swojej robić raczej i tak się w moim przypadku nie spełni. Ale fajny pomysł :) Niech Ci się spełni choć połowa :*

    OdpowiedzUsuń
  26. życzę, aby Twoje marzenia się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fame jest trochę przereklamowane, zapach jest nietrwały. Za to Dot jest przecudowny

    OdpowiedzUsuń
  28. Lista jednakowa jak moja! ♥
    Witaj! ♥ Zapraszam na nową akcję "Zainspiruj się gwiazdą!" Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?! Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p Czekam własnie na twoje zgłoszenie! Dołącz już teraz pod ta notką:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda.html

    OdpowiedzUsuń
  29. tez marze o TT i perfumach lady Gagi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Perfumy Lady Gagi są boskie! Jak je zobaczyłam i powąchałam w Sephora'rze to się zakochałam, moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja lista życzeń pokrywa się z moją lista życzeń :)

    OdpowiedzUsuń