piątek, 23 listopada 2012

Coś pięknego :)

Witajcie...
Wróciłam - choć z bolącym gardłem,ale jestem :) Wykurowałam się,jak tylko mogłam i powoli wracam do Was moje Drogie Czytelniczki :) Co u Was?Jak się macie?Słyszałyście już o PROMOCJI jaką oferuje Nam ROSSMANN?Ja słyszałam i nie omieszkałam z niej skorzystać,uszczuplając jednocześnie stan mojego konta - ale...Warto było :)



Oprócz zakupów w ROSSMANNIE :
- Max Factor - Lasting Performance 106 - podkład! 35 ml / ok.29,00 zł
- Lovely - Curling Pump Up - mascara! 8 ml / ok.6,00 zł
- Wibo - Glamour Nails - lakier! 9,5 ml / ok.4,20 zł
- Wibo - Diva - eye-liner! 2 g / ok.5,00 zł
- SYRENA - gąbka kąpielowa! 1,75 zł

Nabyłam również kilka innych drobiazgów :) Pieniądze szczęścia nie dają - ale ZAKUPY - jak najbardziej :)

Dzisiaj po powrocie z pracy,czekała na mnie paczka MIKOŁAJKOWA od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

Aniu - DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ - z czystym sumieniem piszę - jest,to NAJWSPANIALSZY prezent MIKOŁAJKOWY,jaki do tej pory otrzymałam :*:*:*


Otrzymałam WSZYSTKO o czym można tylko marzyć :):* Aniu - CHAPEAU BAS !:*


A jak Wasze samopoczucie przed ŚWIĘTAMI ? :)
DOBRANOC :)

22 komentarze:

  1. wooow ale paczucha od Ani :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja wybrałam się do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szał dosięgnął wszystkich ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania zaszalała - paczka jest niesamowita po prostu :) fa-nta-styczna :)
    ja jutro wybieram się do Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  5. japierdziele ile nadostawałaś!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale paczka! Rzeczywiście super prezent :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że doszła cała i zdrowa. Bałam się o ceramiczne rzeczy :-) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona i umilisz sobie przedświąteczne wyczekiwanie :-)Zdrowiej szybko... :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Paka niezła! ;-)
    Po co napisałyście o tym Rossie?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałą paczkę dostałaś - ślinię się do niej :)
    A w Rossmannie byłam i ja i obkupiłam się w cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow paczka jak na prawde juz od Mikolaja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O maaaatko jaki hojny Mikołaj był u Ciebie!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. czarna kosmetyczka jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam prezenty, zarówno otrzymywać jak i je dawać;-) co za radość!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wybieram się jutro :D i też mam zamiar kupić podkład MF i może ten eye liner w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, zakupy dają dużo szczęścia;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. to jakaś apokalipsa ^^
    świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakupy uwielbiam. Widzę że też skusiłaś się na podkład Max Factora, czekam na recenzję :)Super paczka mikołajkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna paczka :) Gratuluję :) A glamour niestety przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń