środa, 21 listopada 2012

Choroba.

Dobry Wieczór...
Piszę do Was z PRZEPROSINAMI,że nie mnie na blogu...
Wczoraj wróciłam od rodziców,byłam w pacy na nocnej zmianie a dzisiaj "umieram" cały dzień...
Wszystko mnie boli,mam dreszcze,zimno mi...Czuję,że szykuje się coś zupełnie niepotrzebnego w obecnej sytuacji,kiedy wróciłam z wolnego i na wolne iść nie mogę...
Mam jednak nadzieję,że stanę szybko na nogi przy użyciu farmaceutyków - trzymajcie za mnie kciuki :*
Wrócę do Was najszybciej,jak to będzie możliwe :*:*:*


P.S Saga Zmierzch - Przed Świtem! Część II - była niesamowita,wspomnienia,które zostały mi po wizycie w kinie z mamą pozostaną ze mną na długo - czuję jednak niedosyt - a to już ostatnia część...
Szkoda.

Dobrej nocy - Wam życzę:*:*:*

20 komentarzy:

  1. kuruj się i jak pójdziesz do lekarza i dostaniesz antybiotyki, to weź do końca nawet jak Ci przejdzie w międzyczasie!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zostały jeszcze 2 dni antybiotyku, a dalej harcze jak gruźlik

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo zdrówka, BOX leci do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrówka Słonko :* Nie daj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka :*

    Mi też się film bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się bardzo podobał film;)
    Zdrowiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia, stawaj na nogi! Oby szybciutko Ci przeszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. DUZO ZDRÓWKA :) ,CO DO GLAMOUR TO DOPIERO OD DZIS JEST W KIOSKACH WIEC NA PEWNO JESZCZE BEDA :)

    OdpowiedzUsuń