poniedziałek, 8 października 2012

To już 2 lata RAZEM :* + informacje :)

Dobry Wieczór moje Panie :*
PONIEDZIAŁEK - jak dla mnie - jest bardzo przyjemny :) Dzisiaj 08.10.2012 mija 2 lata,jak jesteśmy RAZEM z moim mężczyzną - tę datę uczciliśmy uroczystą obiado - kolacją w Naszej ulubionej restauracji.
Spędziliśmy miło popołudnie a na wieczór przygotowaliśmy wino - cieszę się,że Go mam :*


Po powrocie do domu czekały na mnie dwie przesyłki...
Pierwszą z nich były spóźnione kremy od Pani Marty Remplewicz z firmy Kosmetyki DLA :
http://www.kosmetykidla.pl/ - ZAPRASZAM :) Kremy są przeznaczone dla moich DZIEWCZYN ze Zlotu Podkarpackich Blogerek,tak więc mamy powód żeby się spotkać - choć powodów nie trzeba,bo chyba nie trzeba Nas do spotkania namawiać :)


Drugą przesyłką był UPOMINEK od portalu Kuchnia 24/7 - PACZKOMATY : jest to nagroda gwarantowana za oddanie głosu na ulubiony przepis na portalu FACEBOOK :)


Mam pretekst aby zacząć gotować :p

A teraz krótki komunikat dla moich Pań ze Zlotu Podkarpackich Blogerek :)
10.10 oraz 11.10 mam wolne w pracy czy w tych dniach odpowiada Wam jakaś poranna,popołudniowa bądź wieczorna kawa?
Dajcie znać :*


38 komentarzy:

  1. No to buziaki dla Was i samych słodkich chwil :)

    Jak dla mnie co do spotkania... to jak już reszcie będzie wygodnie, jakoś się może (na pewno!) dopasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuchajcie ja mogę we środe, bo mój ma wolne)

      ...a gdzie tym razem się spotkamy??

      Usuń
    2. ach no i gratulacje oczywiscie rocznicy:)

      Usuń
    3. Nie DZIĘKUJĘ,żeby nie zapeszać:*

      P.S A co do spotkania,to może kawiarnia NIEBIESKIE MIGDAŁY? :) Mają tam istne smakołyki :)

      Usuń
    4. cos słyszałam, ale nie znam ...zaraz wygoogluje

      Usuń
    5. ach, juz wiem. mnie pasuje:) najlepiej w takich godzinach jak ostatnio.

      Usuń
    6. Może być, ale do 13:30 mam zajęcia, więc mogłabym się pojawić o 13.45 :D Pasowałoby Wam?

      Usuń
    7. To może zróbmy na 14 bo ja też mam zajęcia do 13:30 :// Odpowiadałoby Wam?

      Usuń
    8. Ja w środę też mogę, godzina obojętna- dostosuję się:)

      Usuń
    9. Trochę mi się zapomniało, a ja mam jeszcze zajęcia potem o 15.20-16.50. Mogłabym wpaść zatem tylko na godzinkę, no chyba, że spotkanie będzie od 17tej to już mogę siedzieć z Wami do soboty nawet bo mam wolne :)

      Usuń
    10. Ja również się dostosuję:)Także dajcie znać Drogie Panie co i jak z jutrem:)

      Usuń
  2. Gratuluję Wam i oby więcej było jeszcze takich rocznic : ) Ja świętowałam trzy latka w maju z moim M : )
    A więc teraz czekamy na wpisy kulinarne - nie masz wyjścia hehe:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację i kolejnych wieeelu chwil wspólnego szczęścia! :) Ja wczoraj miałam 1,5roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Wam GRATULUJĘ i duuużo MIŁOŚCI życzę:*

      Usuń
  4. życzę Wam dalszych szczęśliwych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i oby takich jak najwięcej u mnie na luty zbliza się 5 rocznica ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych długich lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Justynko Tobie i Twojemu mężczyźnie, oby jak najwięcej takich rocznic w Waszym życiu :*
    Co do spotkanka to jestem oczywiście za i dopasuję się do reszty dziewczyn, odpowiada mi każdy termin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to jeszcze wiele, wiele takich pięknych rocznic Wam życzę :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do życzeń Oliwi :)
      A jutro wyglądaj kolejnej paczki :)

      Usuń
  10. ja na swój kucharski zestaw czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie! :)
    Ja niedługo będę świętować 4 rok ze swoim mężczyzną.

    OdpowiedzUsuń
  12. i życze kolejnych razem spędzonych lat gołąbeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 2 lat! Powodzenia dalej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia kochani wiecie że ja Wam szczególnie życzę powodzenia i wytrwałości a i cierpliwości również :)
    Fajna ta nagroda gwarantowana :)
    Ciekawi mnie też ta dosyłka do zlotu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To dużo miłości i wytrwałości z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę Wam DZIĘKOWAŁA co by nie zapeszać,ale cieszę się,że mogę czytać te wszystkie miłe słowa:*
    Jesteście wspaniałe:*

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie za 2 tygodnie minie 2,5 roku ;-) a Wam oczywiście gratuluję i dużo wytrwałości zyczę :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :)) wszystkiego najlepszego na dalsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szczescia :) i oby wiecej lat razem :)

    OdpowiedzUsuń