piątek, 5 października 2012

RECENZJA - RILASTIL INTENSIVE - KREM DO SKÓRY DELIKATNEJ Z PROBLEMAMI NACZYNKOWYMI! + ZAPOWIEDŹ :)

Dzień Dobry :)
Jak się macie w tak ciepły,słoneczny dzień ? U mnie bardzo dobrze...
Z niecierpliwością oczekuję jutrzejszego dnia - tak bardzo się cieszę,że Was poznam - drogie Podkarpackie blogerki :* Dzisiejszy dzień obfituje w ostatnie przesyłki od sponsorów na jutrzejszy Zlot Podkarpackich Blogerek :) Chcę Wam pokazać przedsmak jutrzejszego dnia :)


06.10.2012 - Rzeszów :)



To jeszcze nie wszystko Drogie Panie :)

Uczestniczki Zlotu Podkarpackich Blogerek :

- Justyna : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
- Mariola : http://zmalowanalala.blogspot.com/
- Sylwia : http://slodki-cukierek.blogspot.com/
- Joanna : http://missmakeup1993.blogspot.com/
- Jagoda : http://make-up-stories.blogspot.com/
- Izabela : http://bellitkaa.blogspot.com/
- Ewa : http://malinowyswiat.blogspot.com/

Na dzisiaj przygotowałam Wam również RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Werner i Wspólnicy : http://www.werner.pl/ - ZAPRASZAM :)


RILASTIL INTENSIVE - KREM DO SKÓRY DELIKATNEJ Z PROBLEMAMI NACZYNKOWYMI! 50 ml / ok.60,00 zł



Krem bogaty w składniki pochodzenia roślinnego,przeznaczony do skóry delikatnej ze skłonnością do tworzenia się rozszerzonych naczynek krwionośnych.Zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia,jednocześnie ogranicza szkodliwe działanie promieni UV.


SPOSÓB UŻYCIA:
Po oczyszczeniu skóry,nanieść odpowiednią ilość kremu na twarz i szyję,delikatnie wmasować aż do całkowitego wchłonięcia.Stosować dwa razy dziennie,rano i wieczorem.

RECENZJA:
Jestem wdzięczna firmie Werner i Wspólnicy za możliwość przetestowania tego kremu.
Pomimo iż nie mam problemów z cerą naczynkową.Krem ma dosyć gęstą konsystencję,jest koloru jasno zielonego i ma delikatny,przyjemny zapach.Dobrze się rozprowadza i również dobrze wchłania.
U mnie sprawdził się na tyle,że mam teraz bardzo dobrze nawilżoną skórę :) Bardzo lubię kosmetyki z zawartością składników pochodzenia roślinnego.Krem nie uczula i nie podrażnia,polecam.
Moja ocena,to 5/6.

Pozdrawiam :)
Trzymajcie proszę kciuki za jutrzejszy Zlot Podkarpackich Blogerek :)

29 komentarzy:

  1. Czy mówiłam już, że zazdroszczę Wam spotkania??
    Super macie!

    Może za miesiąc następny zlot?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zajmiesz się Kochana organizacją,to jestem jak najbardziej "ZA":)

      Usuń
    2. Z przyjemnością zrobię to za rok :P
      Bo na odległość to nie bardzo.
      I koniecznie musisz po spotkaniu napisać mini-przewodnik dla organizatorek :D

      Usuń
  2. Ciekawe rzeczy ;] są takie spotkania ? 0o ;Dzapraszam do obs.
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak sprawdził by sie u mnie.. do zobaczenie jutro zatem

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, Kochana, w niedzielę czekam na relację ze zlotu i musisz - koniecznie musisz- pokazać co było w tych paczuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Wam, Dziewczyny, bawcie się dobrze, pozdrowienia z Bielska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie będę dziś spać :D Do juuuuutra! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ Wam zazdroszczę spotkania :D i też jestem ciekawa jakie cuda są w tych torebkach :)

    ja już powoli kompletuje Naszego box'a :D i nie powiem sprawia mi to radochę jak dla dziecka nowa zabawka hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również a właściwie prawie już go skompletowałam:)

      Usuń
  8. Miłego spotkania życzę kochana :* zdaj recenzję powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zlotu zazdroszczę, w woj, opolskim nikt takiego nie zrobi, bo nas jest mało :-) Krem bardzo fajny, lubię takie konsystencje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. I zazdroszczę tych prezentów ;-)

      Usuń
    2. Postaram się,żebyś i Ty była zadowolona,ale z BOX'a:*

      Usuń
  10. Czekam w takim razie na recenzję ze spotkania:) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby nie mam problemu z naczynkami, ale kremik bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie bym sie wybrala na taki zlot i zazdroszcze juz Ci takiego wypadu.

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaa mam ten krem :D i z nieba mi spadli bo z naczynkami mam problem :( uwielbiam ten zapach!!!

    OdpowiedzUsuń