czwartek, 25 października 2012

RECENZJA - PULANNA - PHYTOSILVER - SKIN TONIC! + ZAKUPY :)

Dobry Wieczór.
Kolejny dzień za mną...Jestem zmęczona,ale mam nadzieję,że weekend pozwoli mi zregenerować siły - już nie mogę się doczekać.A co u Was Drogie Panie,jak Wasze samopoczucie przed weekendem,macie jakieś plany?:) Z wieczora zebrało mi się na wspomnienia,oto zdjęcie z czasów szkoły średniej - Gonia :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - pamiętasz? :)


Wtedy nie przyjaźniłyśmy się w ogóle - a teraz jesteśmy nierozłączne :*

Przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w BOX'ie od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

PULANNA - PHYTOSILVER - SKIN TONIC! ok. 30,00 zł



Tonik zawiera płatki srebra oraz ekstrakty z korzenia żeń-szenia i piwonii.
Odżywia i nawilża skórę,zachowując odpowiedni poziom jej wilgoci,działa ściągająco na pory skóry,nadaje jej świeży i zdrowy wygląd,sprawia,że staje się ona delikatna i gładka.

RECENZJA:
Tonik ten jest przeźroczysty i zawiera płatki srebra.Ma konsystencję żelową i jest bezzapachowy.
Nie uczula i nie podrażnia.Z zapewnień producenta zgadzają się tylko niektóre.Rzeczywiście - tonik odżywia i nawilża skórę jednak nie działa ściągająco na pory.Niestety nie jest za bardzo wydajny.
Ma swoje plusy ale również minusy.
Moja ocena,to 4/6.

A oto moje ostatnie zakupy :) Nie jest tego zbyt wiele,ale zawsze :)
To co najpotrzebniejsze już mam.



Kupiłam również trochę kosmetyków do dwóch BOX'ów,które obecnie kompletuję dla Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ oraz Dominiki : http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com/,ale niech to pozostanie słodką tajemnicą aby Dziewczyny miały niespodziankę:)
Spokojnej nocy Wam życzę ,do jutra :):*

24 komentarze:

  1. ja też jestem na etapie kompletowania box'a dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że obcięłaś włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, szkoda jednak, że nie nie działa na te przeklęte pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiem skąd masz takie ładne tło do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju kochana szok :) owszem pamiętam lecz z tego co ja pamiętam to była końcówka jak zaczełyśmy ze sobą rozmawiać i się okazało że się jednak chyba polubimy. Wcześniej byśmy się raczej nie przytulały. Nieodłączne okulary,mp3 i złota bransoleta którą trzymasz :) uwielbiałam ją,szkoda że nie mogę trafić na taką.
    Po tamtym okresie został mi chyba tylko nawyk słuchawkowy :D choć teraz zamiast hip hopu słucham konferencji ks.Pawlukiewicza i się uśmiecham sama do siebie na ulicy :) Bella tło do zdjęć bardzo efektowne :) chyba z pudełka po oeparolu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje plany na weekend to niestety praca, ale Tobie życzę udanego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsystencja żelowa, bardzo ciekawe :-)Udanego weekendu życzę :* P.S. Ale jestem ciekawa boxa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Aniu:*

      P.S Ja również nie mogę się już doczekać:)

      Usuń
  8. tak dużo czasu potrzebowałyście by się dowiedzieć że nadajecie na podobnych falach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile?Hmmm...Ok.2 lata :p
      Dopiero niedawno odnowiłyśmy kontakt i jesteśmy nierozłączne:)

      Usuń
    2. super! gratuluję i jednocześnie zazdroszczę. Niestety mnie i moją bratnia dusze rozdzieliły km. Może teraz na nowej drodze znajdę kogoś kto będzie jej dorównywał...

      Usuń
  9. cudownie wyglądacie razem ♥ fajna taka przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też zmyliło to zdjęcie. Już myślałam , że u Ciebie taka ładna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótko mnie nie było, a już widzę zmiany!! Nagłowek jest extra~!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, mogłabyś chociaż przeczytać pod zdjęciami ' Na zdj. jest Ada ' ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogi produkt jak na tonik, i kolejny raz przekonuje się, że nie zawsze to co droższe jest napewno lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy ten tonik :) tylko szkosa ze malo wydajny :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kalendarz, a herbatka dobra ? :)

    OdpowiedzUsuń