czwartek, 4 października 2012

RECENZJA - LUKSJA - SKIN KIND - ŻEL POD PRYSZNIC!

Dzień Dobry.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was poranny post,gdyż do pracy wybieram się dopiero na godz. 16 a gdy wrócę będzie już bardzo późno...Dzisiaj w Rzeszowie jest słoneczny,ciepły dzień - uwielbiam takie - dają mi  wiele energii i radości :) Mam nadzieję,że sobota również taka będzie,gdyż do Zlotu Podkarpackich Blogerek zostały już tylko dwa dni :):):)
RECENZJA którą dzisiaj przygotowałam będzie dotyczyła żelu pod prysznic,który otrzymałam od Marioli :
http://zmalowanalala.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

LUKSJA - SKIN KIND - ŻEL POD PRYSZNIC! 500 ml / ok.7,00 zł



LUKSJA SKIN KIND - łagodna pielęgnacja skóry wrażliwej.
Hipoalergiczna receptura żelu o delikatnym zapachu,wzbogacona kompleksem nawilżającym,delikatnie oczyszcza skórę nie powodując wysuszenia i podrażnienia.Zawiera alantoinę znaną ze swoich właściwości kojących i regenerujących.
Żel SKIN KIND SENSITIVE z alantoiną pozwoli na prawdziwe odprężenie pod prysznicem,pozostawiając uczucie nawilżonej i gładkiej skóry.Ciesz się zdrową i przyjemną w dotyku skórą.

- hipoalergiczny
- bez alergenów
- nie zawiera barwników
- nawilżający
- pH neutralne
- łagodny dla całej rodziny

RECENZJA :
Jak wiecie,jestem fanką wszelkich żeli pod prysznic oraz płynów do kąpieli.Jak sprawdził się ten żel pod prysznic?Hmmm...Nie uwiódł mnie,ale też nie zraził...Dobrze się pieni,ma delikatny zapach.
Dobrze myje i nawilża skórę.Nie uczula i nie podrażnia.Godzien polecenia.
Moja ocena.to 5/6.

A czy Wy używałyście kiedyś żeli pod prysznic z LUKSJA?
Jakie są Waszymi faworytami? :)


19 komentarzy:

  1. Ostatnio miałam kupić w Biedronce bo były 3 za 10 zł, ale zrezygnowałam i trochę żałuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam żeli Luksja, ale pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam, ale jakoś mnie nie kręcą :-) Wolę z Ziajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inny z Luksji, nie narzekam w sumie. Jedynie co mnie drażni to konsystencja, zdecydowanie wolę gęstsze płyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię zapach tego żelu, długo utrzymuje się na skórze, a taki efekt bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. luksja hmmmmmmm miałam tylko mydła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Są okropne...Nie układają się i w ogóle są beee...

      Usuń
  8. nie używałam.. obecnie mam żel z Avonu ;)
    ale może na ten się również skuszę ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy, pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te żele super działają a do tego pięknie pachną :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam żadnego żelu tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czyli taki sredniaczek :D w sumie chyba raz go mialam, ale nie jestem pewna czy nie myle go z jakims innym :?

    OdpowiedzUsuń