środa, 31 października 2012

RECENZJA - KOLASTYNA - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY! + ZIMOWE NOWOŚCI Z ISANY :)

Dobry Wieczór...
Środa - ostatni dzień października...Czy Wam również ten miesiąc minął tak szybko,jak mnie?
Jutro 01.11.12 - czas zadumy,jestem w Rzeszowie,nie będę mogła odwiedzić swoich bliskich,którzy odeszli.
Będę przy nich modlitwą...Chcę jednak pozostawić symbol,który pokarze,że pamiętam...


Dzisiaj udało mi się upolować w ROSSMANNIE - zimowe NOWOŚCI z ISANY i jak tu ich nie kupić,kiedy tak ślicznie pachną? :)


ISANA - żel pod prysznic figa i pomarańcza z perełkami z olejku! 300 ml / ok.5,00 zł
ISANA - żel pod prysznic żurawina i biała herbata! 300 ml / ok.5,00 zł

KOLASTYNA - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY! 10 ml / ok. 2,00 zł


Zawiera unikalny Collasten Complex "Kolagen,Elastyna,Glikogen".Intensywnie nawilża skórę,przywraca elastyczność,przywraca elastyczność,pobudza proces regeneracji komórek.
Glinka wulkaniczna w połączeniu z Collagen Complex usuwa martwe komórki naskórka i toksyny,przywraca skórze równowagę.

SKŁAD:
Aqua, Kaolin, Urea, Glycerin, Talc, Magnesium Aluminium Silicate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Soluble Collagen, Glycogen, Hydrolized Elastin, Xanthan Gum, Polysorbate 20, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Biotin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Sodium Hydroxide

RECENZJA:
Jak wiecie - bardzo lubię maseczki oczyszczające.Z tą miałam styczność pierwszy raz - czy sięgnę po nią ponownie?Może.Moje pierwsze wrażenie było pozytywne.Maseczka ma delikatny,przyjemny zapach.
Dobrze oczyszcza,skóra jest po niej miękka i wygładzona.Nie uczula i nie podrażnia.Mogłaby być odrobinę gęstsza,ale ta konsystencja nie jest zła.Dosyć szybko schnie i dobrze się zmywa.
Moja ocena,to 5/6.

A jakie są Wasze ulubione maseczki? :)


12 komentarzy:

  1. ooo nowe żele isany:D uwielbiam ich żele
    aa box dla Ciebie już gotowy i zapakowany-w pudełko od Ciebie zresztą :) tylko nie mam w tym momencie funduszu na paczuszkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ...moje ulubione maseczki ? :) domowej roboty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, byłam dziś w Rossmannie i tego nie zauważyłam...jak mogłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio uwielbiam wszelkie maski z zieloną glinką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nowości, to chętnie skorzystam;-)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kusi mnie ta maseczka wyglądem ani trochę.
    Ale ta żurawina Isanowa ciekawa szkoda że mam tych żeli już mnóstwo a peelingów jeszcze więcej więc póki co nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno się skuszę w przyszłości jak je tak zachwalasz :)

      Usuń
  7. tej maseczki jeszcze nie mialam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam ulubionej maseczki, a żele z Rossmana lubię :)

    OdpowiedzUsuń