niedziela, 14 października 2012

RECENZJA - EQUALAN - NOVACLEAR - ACNE CREAM - KREM DO TWARZY!

Dobry Wieczór.
Jak Wam minął weekend Drogie Panie?U mnie pracowicie,ale i bardzo przyjemnie,gdyż wczorajszy wieczór spędziłam na "RANDCE" z moimi Dziewczynami :
- Izabelą : http://bellitkaa.blogspot.com/
- Ewą : http://malinowyswiat.blogspot.com/
- Jagodą : http://make-up-stories.blogspot.com/

Niestety zdjęcia,które wykonałam wczorajszego dnia nie są najlepszej jakości,gdyż światło było niesprzyjające robieniu zdjęć,także nie będę ich wstawiała.
Jedyne,które się uchowało,to zdjęcie Naszego grzanego piwa :)


DZIĘKUJĘ Drogie Panie za wczoraj :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy EQUALAN - NOVACLEAR : http://novaclear.eu/pl/# - za pośrednictwem portalu społecznościowego FACEBOOK.
Do testów otrzymałam :

EQUALAN - NOVACLEAR - ACNE CREAM - KREM DO TWARZY! 40 ml / ok.40,00 zł


Zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej,ze skłonnością do zmian trądzikowych.

Zawarty w ACNE CREAM kwas salicylowy (2%),złuszczając delikatnie obumarły naskórek,zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków,pozostawiając skórę czystą i wygładzoną.
Obecny w preparacie INFLACIN skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze.
SKWALAN zapewnia właściwe nawilżenie skóry.


RECENZJA:
Otrzymany krem TESTUJĘ już od jakiegoś czasu.Jakie są moje odczucia?Hmmm...
Pierwsze wrażenie - krem jak krem.Biały kolor i co dziwne bardzo intensywny,niezbyt przyjemny zapach "smarując się nim,musiałam każdorazowo wstrzymać oddech" - czy ten krem rzeczywiście tak pachnie?
Co później - straszne pieczenie twarzy - czy on tak działa?Czy tylko u mnie wywołał taką reakcję?
Krem nie uczula,ale podrażnia - niestety.Czy krem daje oczekiwane efekty?
Hmmm...Zważając na to,że jestem w trakcie kuracji BRATKIEM i używam maseczek oczyszczających i kremu,to stan mojej cery poprawił się.Nie wiem czy to,głównie zasługa kremu,ale wątpię...
Moja ocena,to 3/6.

Zapraszam Was Drogie Panie na ROZDANIE organizowane przez LONDON BLONDE :
http://londonblondee.blogspot.com/2012/10/r-o-z-d-n-i-e.html - ZAPRASZAM :)



"Biore udzial w ROZDANIU kosmetykow GIORGIO ARMANI'ego u Marity na blogu



Zapraszam również na ROZDANIE u ŚWIAT KOSMETYKÓW JULII NATALII :
http://fashionery.blogspot.com/2012/09/dwa-rozdania-wygraj-dowolne-buty-i.html#comment-form -
ZAPRASZAM :)


I ostatnie ROZDANIE u ŚWIAT W KOLORACH : http://swiatwkolorach.blogspot.de/2012/10/alverde-rozdanie.html - ZAPRASZAM :)


DOBRANOC:*

13 komentarzy:

  1. Justynko,może to by spowodowane tym że ma kwas salicylowy.Ja wcale nie mogę używać takich produktów,bo tez mnie wszystko szczypie i piecze(miałam tak przy brevoxylu)a skóra łuszczyła mi się na potęgę.
    Boziu nie wiesz jak bardzo chciałam tam z wami wczoraj być,mam nadzieję,że się dobrze bawiłyście;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No brakowało nam Ciebie, brakowało :(

      Usuń
    2. Mam nadzieję,że następnym razem już z Nami będziesz :)

      Usuń
  2. mam ten krem, u mnie nie ma pieczenia, ale efektów których chciałabym się spodziewać też nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzane piwo jest okej, ale ja wolę wino, jest pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może masz wrażliwą cerę na takie specyfiki? Może to przez ten kwas salicylowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w rozdaniach:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. grzanego piwa tak bardzo nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio też miałam okazję spotkać się z blogerkami ale ze Szczecina. zajrzyj do mnie na post dotyczący tego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bubelek ! :P
    powodzenia w rozdaniach :*

    OdpowiedzUsuń