wtorek, 30 października 2012

RECENZJA - DERMIKA - PURE - PŁYN MICELARNY! + PACZKA :)

Cześć :)
Jak się macie moje Panie? Ja - wykąpana,wypoczywam po pracy :)
Po powrocie do domu czekała na mnie przesyłka - od Ani z bloga :
http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Aniu - DZIĘKUJĘ :* Za wszystko - pozdrawiam Cię :)



Przygotowałam dla Was również RECENZJĘ produktu,który otrzymałam od "MOJEJ" Ani z bloga :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

DERMIKA - PURE - PŁYN MICELARNY Z EKSTRAKTEM Z GRANATU! 200 ml / ok.25,00 zł


Skuteczny preparat do usuwania makijażu z twarzy i okolic oczu na bazie bardzo łagodnych środków myjących.Opracowany z myślą o potrzebach cery tłustej i mieszanej.Efektywnie usuwa makijaż,wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum z powierzchni skóry ,jednocześnie chroniąc jej naturalny płaszcz hydrolipidowy.Ekstrakt z granatu zapewnia działanie łagodzące i pielęgnacyjne.Nie zawiera kompozycji zapachowej.

RECENZJA:
Już od dawna byłam bardzo ciekawa tego kosmetyku,jednak cena nie pozwoliła mi go kupić,gdyż zazwyczaj  nie wydaję takiej gotówki na płyn do demakijażu,ale otrzymałam go w prezencie,więc bardzo się ucieszyłam.
I chyba na tym się skończyło...Typowy bezwonny średniaczek....Makijaż zmywa z oporami,pozostawiając resztki dla żelu do mycia twarzy,Jedynym plusem jest fakt,że nie uczula i nie podrażnia.
Także przyznam szczerze,że odrobinę się zawiodłam :-/
Moja ocena,to 3/6.

A WY miałyście z nim do czynienia?Jaka jest Wasza opinia?

23 komentarze:

  1. Widzę, że same cuda do Ciebie dotarły:)czyżbyś zaczęła przygodę z rękodziełem? Bo widzę tam jakieś przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie,ale chciałam się wymienić czymś zupełnie nie kosmetycznym i tak doszło do wymiany z Anią :)

      Usuń
  2. Oj, za taką cenę spodziewałabym się lepszego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymiana :) mnie ciekawi co to jest to białe nad sową z brokatem ?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam, ale nie mam czego żałować jak piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosztuje sporo, wiec skoro ma średnie działanie to raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pazucha cudowna :) gdzie Ty kochana to trzymasz wszystko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tą jakże ekscentryczną jak dla Twoich czytelniczek wymiankę. Dla mnie to najciekawsza przygoda, jaka mnie dotąd spotkała. Cieszę się ogromnie, że znalazłaś mnie w blogowym świecie i że mogłam Cię poznać. =*

    OdpowiedzUsuń
  8. bo najlepsze sa dwufazowki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak najlepsze są dwufazowki, a tego płynu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mialam do czynienia z tym płynem Dermiki i bylam nim po prostu zachwycona. Mam bardzo wrażliwa skore, którą uczula dosłownie wszystko tak wiec byłam bardzo mile zaskoczona kiedy po kilku dniach używania tego płynu na mojej buzi nie było śladu żadnego uczulenia, zaczerwienienia ! Naprawdę niesamowicie delikatny produkt ale zarazem skuteczny - z mojej buzi makijaż zmywa doskonale- nie trzeba trzeć. No i jak dla mnie zapach jest po prostu rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatne kosmetyki do demakijażu. Mam z tej serii płyn micelarny i tonik. Są naprawdę balsamem dla cery wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn micelarny ze świetlikiem do cery wrażliwej jest super. Nie podrażnia, a w przypadku mojej cery to rzadkość

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez jestem w nim zakochana - super oczyszcza moja skore bez podraznien. makijaż zmywa rewelacyjnie, nie trzeba pocierać zbyt długo- polecam super produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dermika PURE to seria kosmetyków dla wymagającej i wrażliwej cery. Używałam różnych kosmetyków pielęgnacyjnych ale skutek był różny, często kończyło się podrażnieniem. Od kiedy trafiłam na tę serię zapomniałam o kłopotach ze skórą. Ten żel wyjątkowo dobrze zmywa twarz, nawet dość intensywny makijaż usuwa bez problemów. Skóra zostaje czysta, świeża i bez podrażnień. A skóra jest dobrze przygotowana pod makijaż lub na odpoczynek nocny. Ta seria to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Pure mam płyn micelarny i żel do mycia. Taki tandem to rewelacyjna pielęgnacja skóry. Oczyszcza, nawilża, wygładza, odświeżą i łagodzi podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń