poniedziałek, 29 października 2012

RECENZJA - DAIRY FUN - BATH POWDER - PUDER DO KĄPIELI! + PRYWATA:)

Hello.
Odrobinę Was ostatnio zaniedbałam,wiem...Wybaczcie,ale praca,obowiązki domowe,pogoda i samopoczucie - to wszystko daje o sobie znać...Przydałyby mi się jakieś "wakacje" w środku jesieni,ale brak czasu i gotówki również mi na,to nie pozwoli...Cóż - poczekam na lepszy czas :)
Wczoraj udało mi się ponownie spotkać z moimi Dziewczynami - DZIĘKUJĘ Wam:*
Odzwierciedlę Wam odrobinę tego co robiłyśmy wczoraj,ale na początku przedstawię Wam RECENZJĘ produktu,który podbił moje serce :)

DAIRY FUN - BATH POWDER - PUDER DO KĄPIELI! 75 g / ok.2,50 zł



Puder do kąpieli Dairy Fun o zapachu lodów jogurtowych - aromatyczna kąpiel w wannie pełnej piany.
Dzięki zawartości łagodnych środków myjących delikatnie oczyszcza skórę.Specjalnie opracowana receptura zawiera również proteiny mleczne,które wraz z innymi składnikami doskonale nawilżają i odżywiają skórę.



RECENZJA:
Mniam :) Ten puder pachnie tak smakowicie,że mogłabym go zjeść :p
Jak widzicie pieni się bardzo dobrze a zapach unosi się w całej łazience i na długo pozostaje na skórze.
Nawilża,nie uczula i nie podrażnia,kąpiel w nim,to istne SPA dla zmysłów,ale i dla ciała.
Cena jest atrakcyjna,więc nie pozostaje nic innego,jak go kupić ponownie :)
Moja ocena,to 6/6.


Zima - w Rzeszowie dzisiaj padało i deszcz i śnieg - jak ja tego nie lubię :-(

A wczoraj...



Ojjj...Smacznie było :)
Moje piękne Dziewczyny :)

Iza,Ewa i Jagoda :*




DZIĘKUJĘ - uwielbiam Was :*

Dobranoc:)

34 komentarze:

  1. Miałam z tej serii puder o zapachu jabłka z karmelem, bardzo fajny dodatek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjj smaczne jedzonko. Miałam tej fimry właśnie puder, tylko w innym opakowaniu, świetny~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak pozuję z tą rurką jakby nie wiem co to było :D No nie wytrzymam ;)

      Usuń
    2. producent rurek powinien, Ci kase odpalic:)))))

      Usuń
  4. miałam kiedyś ten puder i jakoś mnie nie przekonuje;/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam :) kąpiel to czysta przyjemność !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nigdy tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze go nie miałam:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetniee . ! Chyba się skuszę i sobie kupię ten puder do kąpieli ;)

    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga ;]
    http://happinessx297.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh kusisz:) jakoś niedawno zastanawiałam się nad tym pudrem wiec chyba kupie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Się opychały w Spihnx'ie ;-)Tego pudru chętnie bym spróbowała mimo iż te produkty na mnie nie działają nawilżająco, tyle że u nas tego nie ma. Nawet obmyśliłam patent, puder i trochę oliwki do ciała wlać do kąpieli. Muszę poszukać w necie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie się pieni! Zapach musi być faktycznie uroczy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ten puder nie przypadł do gustu więc raczej go nie kupię. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. paczuszka dotarła! dziękuję pięknie! trafiłaś w dziesiątkę z tym fluidem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze wiedzieć o jego istnieniu, widzę, że wszystko ma fajne i zapach i kolor i cenę, kupię sobie to maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ja bym dała za śnieg w Toruniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you!
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam ;)
    fajne fotki..;)
    pyszności ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyżby Sphinx? :P Oj, porcje to tam są duże, ja zazwyczaj nie mogę się podnieść od stolika... :P
    A nad tą solą do kąpieli ostatnio się zastanawiałam, chyba mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Puder dodany do listy zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Iza ma bardzo łady sweterek :) świetne spotkanie i jaki puder apetyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Już sobie wyobrażam zapach tego pudru mmm... ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam kiedys taki puder, jednak nic a nic się nie pienił. Może za mało wsypywałam? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam puder z tej serii, ale nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajny puder i jaka piana :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniam ten zestawik obiadowy, ale pudru nie miałam :) Przy najbliższej okazji muszę go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń