wtorek, 2 października 2012

RECENZJA - AVON - VIVA BY FERGIE - WODA PERFUMOWANA! + ZAKUPY :)

Dobry Wieczór :)
Jak Wam minął dzień ? Ja już tylko żyję SOBOTĄ i Zlotem Podkarpackich Blogerek - już nie mogę się doczekać - ostatnie przygotowania - jeszcze tylko 4 dni :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECNEZJĘ wody perfumowanej,która całkowicie mnie urzekła i którą pokochałam od pierwszego powąchania :)

AVON - VIVA BY FERGIE - WODA PERFUMOWANA! 50 ml / ok.90,00 zł

KATEGORIA ZAPACHOWA : kwiatowo - świeża
NUTA GŁOWY : akordy ziołowe
NUTA SERCA : lawenda
NUTA GŁĘBI : wetiwer

VIVA BY FERGIE to zapach z kategorii kwiatowo - świeżej,sygnowany przez główna wokalistkę zespołu Black Eyed Peas i solową wokalistkę,której ostatnia płyta zdobyła status multiplatynowej.

VIVA BY FERGIE to oryginalna kompozycja łącząca w sobie orzeźwiające akordy ziołowe oraz subtelność lawendy.Mieszanka doskonale komponuje się ze zmysłowym wetiwerem.
Inspirujący zapach zamknięto w eleganckim fioletowo - srebrnym flakonie,który wieńczy stylowa nakrętka o nieregularnym kształcie.Woda sygnowana przez wokalistkę to idealny zapach dla niezależnych i pewnych siebie kobiet,które są otwarte na świat i żyją według własnych zasad.



RECENZJA:
Tę wodę perfumowaną miałam przyjemność poznać na spotkaniu w AVONIE jakiś czas temu - od razu się w niej zakochałam i pomyślałam - muszę ją mieć i mam :) Jakie są moje wrażenia poza śliczną buteleczką?
Woda jest REWELACYJNA !!!Pachnie obłędnie,szkoda,że czytając tego posta nie możecie jej powąchać.
Zapach jest świeży z nutą słodkości,utrzymuje się średnio długo...I tu na tę cenę,jestem odrobinę zawiedziona,ale ten zapach tak mnie opętał,że nie potrafię się od niego uwolnić:)
Moja ocena,to 5/6.

A oto moje dzisiejsze zakupy :

- AVON


- CLEAR SKIN - Intensywnie działający krem żel do mycia twarzy z 2% kwasem salicylowym!
75 ml / 8,99 zł
- CLEAR SKIN - Punktowy preparat na pryszcze o natychmiastowym działaniu z 2% kwasem salicylowym! 15 ml / 8,99 zł
- FOOT WORKS - Pedikiur doskonały - PEELING do stóp! 75 ml / 5,99 zł

- BIEDRONKA


- komin za 11,99 zł

Oszalałam i słucham jej bez końca...


PSY - Gangnam Style :P

DOBRANOC:*

P.S Zapraszam Was na ROZDANIE organizowane przez MEL W KOLORZE :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/2012/10/tajemnicze-rozdanie.html - ZAPRASZAM :)


18 komentarzy:

  1. Też używam teraz tych perfum, ale poprzednie wersje bardziej przypadły mi do gustu ;)

    Zazdroszczę Wam spotkania!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego punktowego preparatu z avonu daj znać jak poużywasz :D ponieważ ostatnio na moim nosie roi się od wyprysków ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. komin super! muszę isć do biedronki i zobaczyć co tam mają :) A opakowanie wody wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin świetny perfumy faktycznie swoje kosztują szkoda,że zapach się długo nie utrzymuje. A tej piosenki nie nawidzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. komin extra!;)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem właśnie z Ostrowca , już myślałam że Ty też :D Ale to i tak blisko , miło poznać kolejną osobę z okolic :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieki w Avonie nic nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny komin .;D
    i perfum trochę drogi, ale pewnie cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wole oriflame i jestem tak jakby konsultantką bo siostrze pomagam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Gangnam już mi bokiem wychodzi... A zakupy świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także myślę o nadchodzącym weekendzie:) Udanego spotkania, miłych wrażeń życzę na spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również w tym miesiącu skusiłam się na preparat punktowy :D a perfumy chodzą za mną i chodzą :D też nie mogę się oderwać od tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie...i ty szalejesz za tą piosenką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten sam żel punktowy, jestem bardzo ciekawa działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam probke tych perfum i faktycznie fajnie pachna :):)

    OdpowiedzUsuń