wtorek, 23 października 2012

RECENZJA - AVON - SENSES - SERENITY - ŻEL POD PRYSZNIC! + TAG :)

Dobry Wieczór.
Do końca miesiąca będę Was witała takimi właśnie słowami - dużo pracuję...
Jesień mnie powoli dopada - oczywiście cieszę się z pięknej Złotej Polskiej Jesieni,ale czuję się coraz bardziej osłabiona - zainwestowałam w witaminy oraz suplement diety,który ma mi pomóc w walce z wypadającymi włosami.Będę walczyła o swoje dobre samopoczucie,które z dnia na dzień staje się coraz gorsze :(

AVON - SENSES - SERENITY - ŻEL POD PRYSZNIC! 250 ml / ok.10,00 zł



Słoneczny żel pod prysznic napełni Cię radością ciepłych,letnich dni.
Wspaniały zapach mandarynki i przypraw - rozgrzeje Twoje zmysły i doskonale zrelaksuje.
Żelowa konsystencja sprawia,że zapach na długo pozostaje na Twoim ciele,nadając mu subtelny,miły zapach na długi czas.Po użyciu skór jest gładka i przyjemna w dotyku.


RECENZJA:
Dobry żel pod prysznic nie jest zły :) Nie jest drogi,ładnie pachnie,dobrze się pieni,nawilża - nie uczula i nie podrażnia - uwielbiam GO :) Zapach unosi się w całej łazience ale i na długi czas pozostaje na ciele - która z Nas tego nie lubi?Żele pod prysznic z AVONU są rewelacyjne.Krótko,zwięźle i na temat.
Moja ocena,to 6/6.

Chciałam również podziękować MADZIOREX : http://kosmetycznieestetycznie.blogspot.com/ za oTAG'owanie - jest mi bardzo miło :)


ZASADY:
- odpowiedzieć na 13 pytań
- oTAG'ować 5 osób

1.Twój naturalny kolor włosów?
- brąz
2.Twój obecny kolor włosów?
- brąz
3.Aktualna długość Twoich włosów?
- Lekko za ramiona.
4.Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
- Nie narzekam na aktualną długość :)
5.Jak często podcinasz końcówki?
- Zdecydowanie za rzadko :p
6.Twoje włosy są proste,kręcone czy falowane?
- Falowane i puszą się jak "cholera" :p
7.Jaką porowatość mają Twoje włosy?
- :-O
8.Jakie są Twoje włosy ( np.normalne,przetłuszczające się,suche itp.)?
- Przetłuszczające się.
9.Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
- Mycie,rozczesywanie,suszenie,związywanie,prostowanie grzywki,lakierowanie :)
10.Czego nie lubią Twoje włosy?
- Moje włosy nie lubią wilgoci oraz wiatru.
11.Co lubią Twoje włosy?
- Sama nie wiem...
12.Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
- Wyprostowane i rozpuszczone oraz wyprostowane i związane w wysokiego kucyka.
13.Gdyby Twoje włosy umiały mówić,to co by powiedziały?
- Nie chcecie tego wiedzieć :p

Do zabawy ZAPRASZAM :
http://margaritkaaa.blogspot.com/
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/
http://bellitkaa.blogspot.com/
http://malinowyswiat.blogspot.com/
http://make-up-stories.blogspot.com/

DOBRANOC:*


19 komentarzy:

  1. Mi żele z Avonu nie służą...Pachną naprawdę ładnie i jest duży wybór, ale dosyć mocno mnie wysuszają...

    OdpowiedzUsuń
  2. o żele z Avonu są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nie bardzo przepadam za tymi żelami jakoś raz mnie zawiodły i nie wiem może podejdę do nich jeszcze raZ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam większośc z kolekcji tych żelów i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) Dzięki za otagowanie, niedługo odpowiem na pytania :-)

    Żele z Avonu mają wspaniałe zapachy, ale niestety mnie wysuszają. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. również lubię te żele, jednak dawno ich nie miałam, czas sobie zakupic jakiś jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele również lubię choć nie mam ich gdzie zamawiać.
    Jednak cena dla mnie nie jest jakaś mała bo tylko ładnie pachną i niestety wysuszają ;/ no ale za zapach je kocham :)
    Dziękuję za otagowanie,odp.możesz przeczytać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam tych żeli jak byłam konsultantką Avonu:) fajne były:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swego czasu bardzo lubiłam te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swoich czasów też używałam żelów z AVONU :D <3
    Jeśli chcesz to zaobserwuj a ja się odwdzięczę : *
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się na bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się tu pozmieniało! :) Bardzo ładny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, skąd ja to znam, 'stoi w kolejce' :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedź na 7 pytanie debest :)
    Tez nie wiedziałam co powiedziec w tej kwestii :D

    OdpowiedzUsuń
  15. czy to czasami nie jest żel który otrzymałaś o de mnie ? ;)
    Cieszę się że się spodobał ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. w takim razie musze koniecznie sprobowac tych zeli z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego zapachu nie miałam, :)Ale inne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń