sobota, 27 października 2012

RANDKA!

Dobry Wieczór Słoneczka :)
Jak Wam mija weekend? Ja z racji tego iż mam wolne w pracy "jutro również" - zrobiłam sobie generalne porządki w mieszkaniu a później z moim Skarbem wybraliśmy się na randkę.
W ostatnim czasie odrobinę zaniedbaliśmy Nasz związek i cały czas się mijaliśmy - ja całymi dniami pracowałam a jak wracałam do domu byłam na tyle zmęczona,że od razu zasypiałam,ale dzisiaj było bajecznie :) Jutro spotkam się znów z moimi Dziewczynami - już nie mogę się doczekać :)


Jogurt mrożony - coś pysznego :)




Bo Misie lubią dobrze zjeść :p



Polecam kawę w Belluno Caffe - jest pyszna :)

Mój Skarb obdarował mnie dzisiaj jak prawdziwą Królową - czuję się dopieszczona :):*



33 komentarze:

  1. :-) Piękna niespodzianka od Lubego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, teraz zauważyłam, że tam jest Lolita Lempicka. Napisz potem coś więcej o tym :-)

      Usuń
  2. Ależ to wszystko pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki jest dla Ciebie, takie fajne prezenty:)) Jogurt mrożony pysznie wygląda, narobiłaś mi smaka, a z kfc swego czasu uwielbiałam kubełki hyhy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że prezent lubemu się udał ;)
    Fajnie jest od czasu do czasu zrobić sobie taki "inny" dzień, tylko dla siebie, wyjść do kawiarni...Lubię takie okazje.

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm jogurt kocham pod każdą postacią <3
    a zmiana na blogu bardzo pozytywna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam jogurt mrożony <3

    gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jogurt mrożony mm... ale mi smaka zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jogurty (:
    Widzę , że milusio było :3
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega cudownie :) No to ja mu muszę pogratulować jak nic postarał się i to bardzo :) Względem mrożonych jogurtów nie jadłam i nie wiem czy bym chciała. Widzę,że dostałaś te perfumy co chciałaś ? Hm...zasadniczo też Ci je kupiłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,dostałam te co chciałam...:)
      Szkoda tylko,że Pani w SEPHORA mnie oszukała mówiąc,że tester Lolita Lempicka,który wąchałam jest tym,o którym marzyłam a po otworzeniu opakowania okazało się,że jest to inna nuta zapachowa,ale ta również nie jest zła.

      Usuń
  10. Nie ma sprawy :)
    ja do porządków się zbieram i zebrać nie mogę :)
    Pysznie wygląda ten mrożony jogurt, a zdjęcia wszystkie mi się podobają :)
    Życzę Ci szczęścia w związku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No Kochana, ale uczta :)
    A puder do kąpieli MUSISZ dla mnie zrecenzować :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mrożony jogurt wygląda przesmakowicie;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć takiego Skarba ;) wie co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chłopak się postarał ! ;)

    Zapraszam Cię do nowo zaktualizowanej zakładki wymiankowej :) http://pissing666.blogspot.com/p/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Udana randka:) Super. Gratulacje dla Bechy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu :) Tu znajdziesz szczegóły: http://niulanka.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze sobie zorganizować czasami taki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pyszności :D uwielbiam jogurt mrożony:)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że randka była bardzo udana :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zawsze chcialam sie nauczyc robic wzorki w kawie :D

    OdpowiedzUsuń