środa, 24 października 2012

Nowa WSPÓŁPRACA! + TAG :)

Tak,jak obiecałam : Dobry Wieczór :)
Przepraszam,że Was zaniedbuję,ale po przyjściu z pracy po 12H nie mam już siły zupełnie na nic.
Obiecuję,że w weekend wszystko Wam wynagrodzę:*
Dzisiaj po powrocie z pracy czekała na mnie przesyłka od portalu Uroda i Zdrowie :
http://urodaizdrowie.pl/#&panel1-1 - ZAPRASZAM :)
Do testów otrzymałam SACHOL FRESH - płyn do płukania jamy ustnej! 200 ml / ok.16,50 zł




DZIĘKUJĘ również za słodki UPOMINEK,który był dołączony do płynu :)
Do testów zabieram się już dziś :)

DZIĘKUJĘ również Ewelinie z bloga : http://eweelinka1990.blogspot.com/ za oTAG'owanie :)



ZASADY:
- Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG.
- Napisz kto Cię oTAG'ował i zamieść zasady zabawy.
- Odpowiedz na wszystkie pytania.
- Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

PYTANIA:

1.Ile czasu prowadzisz blog i jak często dodajesz posty?
- Bloga prowadzę od 16.05.2012 a posty staram się dodawać codziennie:)
2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
- Ile razy?Hmmm.Nie jestem w stanie tego określić.Czy robię,to w pierwszej kolejności - nie zawsze.
3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym,że prowadzisz bloga?
- Oczywiście,że tak:) Niektórzy nawet go czytają :p
4.Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?
- Zakupy,nowe współprace,BOX'y,odrobina prywaty :)
5.Czego zazdrościsz czasami blogerkom?
- Licznych współprac,odwiedzin bloga oraz liczby obserwatorów.
6.Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to,by móc go zrecenzować na swoim blogu?
- NIE - nie mam aż tyle pieniędzy żeby wydawać je na marne.
7.Czy pod wpływem blogów urodowych ,kupujesz więcej kosmetyków,a co zatym idzie wydajesz więcej pieniędzy?
- Ogółem rzecz biorąc na kosmetyki wydaję dużo za dużo pieniędzy :p
8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
- Z głowy :D
9.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak,że chciałaś go usunąć?
- Nigdy w życiu :)

TAG'uję Was wszystkie moje Drogie Czytelniczki :*

18 komentarzy:

  1. To się wytagowałaś ;)
    Ja chyba jutro napiszę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam odpowiedzieć na ten tag, więc czuję się otagowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem recenzji tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też czekam na tą przesyłkę. Czyli mogę się jej niedługo spodziewać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
    - Z głowy :D
    to mi się spodobalo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam podejść do tego tagu, ale... wymiękłam...;(

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze używam takich płynów, a ten jest mi nie znany a ciekawy :)
    fajny tag

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy. Miłych testów kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie masz co zazdrościć licznych, współprac :P też moim zdaniem nawiązujesz ich bardzo dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten płyn :D
    Od dziś testuję :)
    Zapraszam do mnie, na konkursik :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodziło mi o ten konkurs :D
    http://kraina-testow.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-z-cellulitem-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje współpracy , a ferrero rocher uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń