wtorek, 16 października 2012

Nowa WSPÓŁPRACA! + RECENZJA - ARTISUN - MUSUJĄCE CIASTKA DO KĄPIELI!

Dzień Dobry Drogie Panie :)
Wczoraj popołudniu mój narzeczony odebrał z poczty przesyłkę,która przyszła do mnie od Drogerii Internetowej "eZebra" : http://ezebra.pl/ - ZAPRASZAM :)
Dzięki uprzejmości Pana Grzegorza Tatary otrzymałam całą kopertę kosmetyków do przetestowania.
Nie będę jednak skąpa i już po 20.10.2012 zorganizuję dla Was KONKURS w którym wygraną będzie część kosmetyków,które wczoraj dostałam :)



Co dostałam :
- N.Y.C - paletka BASIC BROWN 750A -
* 4 cienie do powiek
* 2 błyszczyki
* 1 róż
* 1 aplikator
- Sally Hansen - SPA GEL HAIR REMOVER - żel do depilacji ciała!
- AVON - MOISTURE RICH - cień kremowy - QUARTZ!
- AVON - COLOR TREND - cień - NIEBIESKI!
- AVON - PURE SHIMMER - cień - BRĄZOWY!
- AVON - LIP RADIENCE - błyszczyk!
- REVLON - MAXIMUM MOCHA 080 - błyszczyk!
- MAYBELLINE - SUPERAWAY 100 - błyszczyk!
- SALLY HANSEN - CRACKLE OVERCOAT - lakier pękający!
- SALLY HANSEN - CUTICLE NOURISHER - nawilżanie skórek!
- MANHATTAN - lakier do paznokci!
- MANHATTAN - płynny róż!
- MANHATTAN - PRETTY PINK 54G - cień do powiek!

Jak widzicie kosmetyków jest dużo - szkoda tylko,że większość z nich nie trafia w moje upodobania,dlatego,żeby się nie zmarnowały,tak jak wspomniałam wcześniej - po 20.10.2012 spodziewajcie się KONKURSU!

Przygotowałam również dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam we wczorajszej paczce od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

ARTISUN - MUSUJĄCE CIASTKA DO KĄPIELI! 4 szt. / ok.14,00 zł


Aromatyczny zestaw musujących kul - ciastek do kąpieli w dekoracyjnym opakowaniu.
W pudełku znajdują się dwie kule i dwa ozdobne ciastka - kule o zapachu niebieskiej chryzantemy.



RECENZJA:
Hmmm...Jak pierwszy raz zobaczyłam ten zestaw,aż podskoczyłam z radości :) Nie mogłam się doczekać pierwszej kąpieli i takim sposobem,wczoraj kula wylądowała w mojej wannie.
I powiem Wam,że jak pięknie wygląda,tak jej działanie jest beznadziejne...
Kula w ogóle się nie pieni,bardzo długo się rozpuszcza "zdążyłam się wykąpać a ona jeszcze się nie rozpuściła" i w ogóle nie pachnie...Nic a nic...Zawiodłam się,gdyż liczyłam na pachnącą kąpiel...
Nie mam żadnych pozytywnych wspomnień związanych z wczorajszą kąpielą...
Jedynym plusem jest fakt,że kula nie uczula i nie podrażnia skóry :)
Moja ocena,to 1/6.

Spokojnego WTORKU Wam życzę:*

28 komentarzy:

  1. Super kosmetyki od tej drogerii :) a i szkoda, że te kule takie beznadziejne :) i dla Ciebie miłego :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy. Też testuję kosmetyki od nich. I widzę kilka rzeczy które ja też mam :).

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach no, co za kule wstrętne :-/ Przykro mi bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :)

    I szkoda, że kula okazała się beznadziejna:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ta kula taka beznadziejna :(
    Ale na pocieszenie zostało ci tyle fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, bardzo podobają mi się te rzeczy - myślę że będą przydatne :)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Również gratuluję :D Szkoda, że nie wszystko przypadło Ci do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że kula sie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też całkiem niedawno dostałam taką kule- tyko pomarańczową i również się rozczarowałam bo nie pachniała ani trochę.
    Widzę ze nie jestem odosobniona:)

    P.s obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że kula do kąpieli to taki niewypał. Ja bardzo lubię takie gadżety, którymi można sobie umilić kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy! Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu, to faktycznie jakaś porażka:/ A zapowiadało się ta dobrze... gratuluje współpracy i mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, a tym bardziej, że każdy z nas możę być kiedyś po tej drugiej stronie... Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwo kosmetyków - to lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:))) ale kula, aż mi się pachnącej kąpieli zachciało:))) Pozdrawiam, udanej środy życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. kule musujace zawsze kusza mnie w sklepach ale problem w tym, ze nie lubie sie kapac w wannie :) wole prysznic kiedy mam caly czas gorrrrraca wode :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o tak ! wanilia i malina ma boski zapach !!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo owocna współpraca gratuluje!:)
    A kule do kąpieli to ja kocham..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ile dobroci ! Czekam zwłaszcza na recenzję lakierów .

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda bo kula wyglada naprawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń