poniedziałek, 15 października 2012

MY ONE BOX - PART IV :) + WYMIANA.

Hello :)
Złota Polska Jesień dzisiaj w Rzeszowie :) Ciepło,słonecznie - czy u Was również jest tak pięknie?


Dzisiaj i jutro mam wolne w pracy - odpoczywam i zamierzam zrobić sobie ponownie DOMOWE SPA.
Nic tak nie poprawia nastroju,jak odrobina relaksu.
Do moich drzwi zapukał dzisiaj listonosz z paczką od Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ :)
Ania,jak zawsze mnie rozpieszcza,nawet nie wiecie jak bardzo :*:*:*
Aniu - DZIĘKUJĘ Ci :*:*:*
MY ONE BOX - PART IV jest rewelacyjny !!!
Zobaczcie same :)


Już po samym otworzeniu pudełka było mi mega - przyjemnie...Zobaczcie co było dalej...
Wszystkiego było tak dużo,że do zdjęć musiałam wszystko podzielić na trzy razy :p


Same widzicie,że Ania przeszła samą siebie - dostałam same perełki,wszystko o czym tylko można marzyć:)
Jeszcze raz DZIĘKUJĘ  - jestem bardzo szczęśliwa :)

Przygotowałam dla Was również kilka rzeczy do WYMIANY bądź SPRZEDAŻY :)


Wszystkie kosmetyki są nowe z długą datą ważności.
Chcę się z nimi pożegnać gdyż mi nie odpowiadają a być może będą odpowiadały którejś z Was :)
Wszelkich dodatkowych informacji udzielę na e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl :)
Oto kosmetyki do WYMIANY bądź SPRZEDAŻY :



1. ROSSMANN - Wellness&Beauty - żel pod prysznic w piance! 150 ml


2. JOANNA - Sensual - oliwka łagodząca! 150 ml


3. LIRENE - STOP CELLULIT - antycellulitowe SERUM ujędrniające na NOC! 200 ml


4. VIPERA - GIRLS - plastry do depilacji ciała&bikini - z woskiem! 8 szt. DUŻE,6 szt. MAŁE,
3 CHUSTECZKI


5. DERMEDIC - HYDRAIN 3 - peeling enzymatyczny do skóry suchej i odwodnionej! 50 g


6. BIELENDA - PROFESIONAL - mleczko - tonik - do cery suchej,wrażliwej,naczyniowej! 150 ml


7. LOVELY - eye-liner - CZARNY! 2,5 g


8. PIERRE RENE - pomadka do ust natural - nr.13 LOVE FOREVER - czerwony! 4,8 g


Osoby zainteresowane proszę o kontakt na e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl

Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. kochana jak będę miała przypływ gotówki to zgłoszę się do Ciebie w sprawie boxu ;) buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych kosmetyków z linii Termiczne SPA. Możesz napisać o nich coś więcej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc,ja z tej serii dostałam :
      - MIRACULUM - TERMICZNE SPA - kremowa pianka do mycia ciała!
      - MIRACULUM - TERMICZNE SPA - krem rozgrzewająco - odżywczy do rąk!
      - MIRACULUM - TERMICZNE SPA - krem rozgrzewająco - regenerujący do stóp!

      Kosmetyki te pachną obłędnie a jakie jest ich działanie dowiem się niebawem :)

      Usuń
  3. Super box, zazdroszczę :) same cudeńka w środku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Box!! Akurat kosmetyki na SPAday :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale box szalowy!!! rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna paczka, faktycznie same perełki, sama chciałabym dostać kilka rzeczy z tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego użytkowania i testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj,będzie takie...Na 100% - DZIĘKUJĘ:*

      Usuń
  8. Kolejny zapach kosmetyków i smakołyków przywędrował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie brałam długich kąpieli. ja najczęściej biorę prysznic

    OdpowiedzUsuń
  10. niezły przypływ kosmetyków :
    w temacie pogoda, w Bielsku dzisiaj cudny, cieplutki dzień, jutro chyba też tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wowww teraz masz mase kosmetyków do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ten jelonek czy tam reniferek to co to takiego słodkiego ?

    OdpowiedzUsuń
  13. woooow ale paczuszka :)
    szkoda ze juz nie ma szmineczki z pierre rene bo mialam na nia ochote :(:(:(

    OdpowiedzUsuń