piątek, 12 października 2012

Domowe SPA - co mnie urzekło,co polecam :)

Dobry Wieczór...
Wczorajszego wieczoru urządziłam sobie małe,domowe SPA.Chyba pierwsze w moim życiu:)
Czy było warto poświęcić trochę czasu na relaks?Owszem,bo było bardzo przyjemnie:)
Wszystkie kosmetyki,które zobaczycie na zdjęciach,chcę Wam już na początku posta serdecznie POLECIĆ - są rewelacyjne :)

Od czego zaczęłam?
Od SORAYA - 10 MINUT NA... - PERFEKCYJNE OCZYSZCZANIE! 2 x 10 ml / 1,99 zł


Uwaga STRASZĘ ...


Wiem - wstawienie tego zdjęcia nie było najlepszą decyzją :p
Ale chciałam Wam pokazać,jak dobrze maseczka się rozprowadza :) Bardzo szybko zasycha,oczyszczając pory - TAK - oczyszcza je :) Bardzo pozytywne odkrycie kosmetyczne obecnego miesiąca,na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę :)

Kąpiel w soli do kąpieli z ROSSMANNA - dostałam ją od Jagody : http://make-up-stories.blogspot.com/.



Ależ ta sól jest REWELACYJNA :) A jak pachnie :) Dobrze się pieni,myje i odpręża :)
Nie wysusza,nie uczula i nie podrażnia :)


Peeling do stóp...
PALOMA - CUKROWY PEELING DO STÓP! 125 ml / ok. 6,00 zł



Już nie pamiętam kiedy moje stopy były tak gładkie :)
Dłonie również muszą być wypielęgnowane :)


Ile kosztuje,nie wiem,ale jest faaajna :)


I tak moje SPA się udało i na pewno niebawem będzie powtórka :)

34 komentarze:

  1. szykujesz się na jutrzejszą randkę;))

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno skuszę się na tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam domowe SPA, jest świetnym pomyslem na poprawienie sobie nastroju albo po prostu pomaga się odprężyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O super wieczorek:) Muszę sobie kupić ten peeling do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jutro zamierzam sobie zarzucić na twarz właśnie tą oczyszczającą maseczkę i potem nawilżającą :D Coś się od życia należy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To musiało być mega-przyjemne :)
    Ale nie nałożyłabym maseczki na powieki :/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo odrobina relaksu zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie też takie spa urządzić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie dni kiedy można się zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Domowe spa to brzmi zachęcająco, lubię chwilę relaksu, kiedy mozna zadbać o pielęgnację urody, to zdjęcie w maseczce genialne hihi:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spa w domowym zaciszu jest miłe, uspokaja, relaksuje. Życzę wiele takich chwil:) korzystaj, kiedy możesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. takie dni są potrzebne każdej z nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ochotę wypróbować tą sól ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe kosmetyki :D . Fajnie wyszłaś na zdjęciu z maseczką :D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! :-)Dziś chyba zrobię sobie takie SPA, bo jestem wymęczona do granic możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób,zrób - poczujesz się odprężona jak nigdy:)

      Usuń
  16. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sobie mniej więcej co tydzień robię takie domowe SPA... Uwielbiam to :)
    Co do maseczki, polecam zwykłą glinkę zieloną - to chyba to samo, co w tej saszetce :) A ten peeling do stóp muszę koniecznie wypróbować.
    Przy okazji zapraszam na rozdania u mnie, na obu blogach, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe kosmetyki ;)
    Zapraszam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam po odbiór babeczki :-) http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/2012/10/babeczka-na-tacy-nominacja-do-so-sweet.html

    OdpowiedzUsuń
  20. zostałaś nominowana http://ilovemyplussize.blogspot.com/2012/10/sodko-sodkosodkoso-sweet-blog-award.html :P

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma to jak dopieszczanie sie w zaciszu domowym, szczegolnie jesienia... Zycze udanej powtorki z rozrywki :)

    P.S. Dziekuje za mily komentarz ale na zdjeciach nie znajduje sie ja ale jedna z moich klientek (czyzbym nie wspomniala o tym w poscie? ...) - bowiem pracuje jako makijazystka i fotograf.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. doszedł mój mail z nagłówkiem? :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz;) Kolejna recenzja o tym, że maseczki Soraya są super!

    OdpowiedzUsuń
  24. oj zrobilas mi ochote na wszytskie produkty, ale na maseczke, plyn do kapieli i peeling do stop szczegolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Potwierdzam bardzo dobrze sie rozprowadza, ja po nałożeniu maseczki wyglądam podobnie- jak ufoludek, ale najważniejsze ze maseczka naprawde działa. Bardzo dobrze oczyszcza skore, zamyka pory, wygładza ale tym samym nie wysusza. Ja dzięki niej pozbyłam sie trądziku- jest rewelacyjna. Dodatkowo w przystepnej cenie i chyba wszędzie dostępna! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziesięciominutowe maseczki Soraya uwielbiam. Oczyszczanie, nawilżanie i każdą inna zależy co chcę osiągnąć. Fantastyczne działanie w kilka chwil.

    OdpowiedzUsuń