piątek, 19 października 2012

DOM:* + wyróżnienie :)

Dzień Dobry :)
Od wczoraj jestem już w domu rodzinnym :)
Jestem szczęśliwa - jest słonecznie,ciepło i smacznie "jak,to u mamy".
Zostanę tutaj do poniedziałku a,że mam w domu małą Księżniczkę,która skutecznie zajmuje mój czas,to posty będą pojawiały się w miarę możliwości - mam nadzieję,że mi wybaczycie :*:*:*
Staram się odpocząć,gdyż od wtorku aż do końca miesiąca czeka mnie w pracy bardzo pracowity czas.
Życzę Wam udanego weekendu i samych słonecznych oraz przyjemnych chwil:*






Moja mała Księżniczka - Zuzia :*:*:*


Chciałam jeszcze PODZIĘKOWAĆ - Bambusowy Raj : http://bambusowy-raj.blogspot.com/ za WYRÓŻNIENIE - jestem bardzo wdzięczna i dużo to dla mnie znaczy :*:*:*

Cieszę się,że JESTEŚCIE - każda z osobna i wszystkie razem:*:*:*
DZIĘKUJĘ:*:*:*


Jednocześnie również chciałam wyróżnić Was - moje Drogie Czytelniczki - wszystkie :*
Myślę,że każda z blogerek zasługuje na takie wyróżnienie,gdyż wszystkie wkładamy w pisanie bloga całe swoje serce:*:*:*

17 komentarzy:

  1. miłe jest takie wyróżnienie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i życzę miłego wypoczynku :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak w domu u mamy :)
    Odpoczywaj Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) Gratuluję...i za dobre serce też :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Fajne klimatyczne zdjęcie kasztana, a księżniczka jeszcze fajniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Milutka jesteś:)W odpowiedzi na Twój komentarz pod postem ‘’Artykuł 3: Bądź tu i teraz. Z pełną przytomnością umysłu– tu i teraz’’

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie, fakt pisanie bloga to jest coś:dużo pracy i pasji:)) Ale słodka ta twoja Księżniczka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego odpoczynku ;)
    Najlepiej jest zawsze w domu ;)

    OdpowiedzUsuń